Prelegenci Marketing Stage na Infoshare 2021 przedstawią holistyczne spojrzenie na marketingową stronę prowadzenia biznesu. Wśród poruszanych tematów będą m.in. zagadnienia dotyczące analityki danych, trendów martech, e-commerce oraz cyfrowej transformacji. Zobaczymy między innymi Janinę Bąk (Janina Daily), która opowie o tym, jak nie popełniać najczęstszych błędów w analizie i interpretacji danych, a także jak mądrze zautomatyzować proces analizy statystyk. Paulina Mazur (Paulina Mazur Communication & Events) przybliży, czym jest boss branding, a Jakub Biel zdradzi 5 sposobów na kreatywną reklamę za grosze. Na scenie wystąpią również m.in. Marek Jankowski, Kamil Bolek, Mick Griffin, Kamil Kozieł, Tomasz Palak, Paweł Sala czy Łukasz Chwiszczuk.
Eksperci wyjaśnią, jak technologie zmieniają oblicze marketingu oraz jak wykorzystywać nowoczesne rozwiązania w codziennej pracy. Zdradzą tajniki przygotowywania ciekawych materiałów video i inspirujących podcastów i skutecznej komunikacji. Nie zabraknie też takich tematów jak social media, marketing i e-mail marketing, a także SEO/SEM i marketing automation.
Zobacz również
Infoshare 2021 – tu spotyka się biznes i technologie
Specjaliści od marketingu, poza dedykowaną sceną, będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy i poznania ekspertów występujących na pozostałych 4 scenach konferencji. Wystąpią na nich m.in. Rob Smedley – ekspert Data Science Formuły 1, Brittany Kaiser – jedna z kluczowych sygnalistów Cambridge Analytica, Erika Cheung z Ethics in Entrepreneurship, Craig Spence ze Spotify czy Johannes Lenhard z Uniwersytetu w Cambridge. Będą mogli przyjrzeć się także najnowszym rozwiązaniom technologicznym prezentowanym przez wystawców w hali Expo.
Uczestnicy będą mogli skorzystać również z szeregu dodatkowych atrakcji. Po ponad roku przerwy networking na żywo powraca na konferencję Infoshare za sprawą stacjonarnego formatu wydarzenia, jak i szeregu imprez towarzyszących, jak Before Party i Great Networking Party z koncertem na żywo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Bilety
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Darmowy wstęp na konferencję przewidziano dla posiadaczy Basic Pass, który uzyskać można po uprzedniej rejestracji. Umożliwia on dostęp do otwartej sceny Arena, Expo Partnerów, Wirtualnego Expo Startupów oraz otwartych wydarzeń towarzyszących. W tym roku pierwszy raz za darmo dostępny jest także dedykowany startupom Startup Pass. Nowością w ofercie jest Networker Pass skierowany do osób, które na Infoshare chcą przede wszystkim nawiązać nowe kontakty biznesowe.
Aby zagwarantować udział w wydarzeniu, nawet w przypadku obostrzeń ograniczających liczbę osób na terenie AmberExpo, organizatorzy oferują bilet stacjonarny w cenie online.
Bilety dostępne są na stronie infoshare.pl/is-register
Więcej informacji znajduje się na stronie infoshare.pl