Media społecznościowe mają w dzisiejszych czasach niesamowitą moc przekazu, a także są świetnym narzędziem do budowania wizerunku danej marki czy osoby. Doskonale wie o tym brytyjska rodzina królewska, która już od jakiegoś czasu jest coraz bardziej aktywna w takich portalach, jak Facebook czy Instagram.
Teraz na oficjalnej stronie rodziny królewskiej pojawiło się nowe ogłoszenie o pracę – poszukiwany jest bowiem specjalista, który zajmie się social mediami samej Królowej Elżbiety II.
Zobacz również
Co będzie należało do obowiązków takiej osoby? Przede wszystkim – budowanie pozytywnego wizerunku monarchini w sieci i tym samym nieustanne angażowanie oraz tworzenie kreatywnych treści dla użytkowników z całego świata.
Specjalista ds. social mediów Królowej Elżbiety II będzie pracować 37,5 godziny w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Jeśli zaś chodzi o zarobki, to roczna pensja waha się w granicach 45-50 tysięcy funtów. Natomiast w ramach benefitów socjalnych, pracownik może liczyć na m.in. świadczenia emerytalne, 33-dniowy urlop oraz darmowy lunch.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rekrutacja kończy się 24 grudnia br., natomiast pierwsze rozmowy kwalifikacyjne odbędą się na początku stycznia 2020. Więcej informacji znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.
PS2
Melbourne Advertising and Design Club stworzył „idealnego” człowieka do pracy w branży kreatywnej. Grant ma m.in. przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami oraz dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu.