Media społecznościowe mają w dzisiejszych czasach niesamowitą moc przekazu, a także są świetnym narzędziem do budowania wizerunku danej marki czy osoby. Doskonale wie o tym brytyjska rodzina królewska, która już od jakiegoś czasu jest coraz bardziej aktywna w takich portalach, jak Facebook czy Instagram.
Teraz na oficjalnej stronie rodziny królewskiej pojawiło się nowe ogłoszenie o pracę – poszukiwany jest bowiem specjalista, który zajmie się social mediami samej Królowej Elżbiety II.
Zobacz również
Co będzie należało do obowiązków takiej osoby? Przede wszystkim – budowanie pozytywnego wizerunku monarchini w sieci i tym samym nieustanne angażowanie oraz tworzenie kreatywnych treści dla użytkowników z całego świata.
Specjalista ds. social mediów Królowej Elżbiety II będzie pracować 37,5 godziny w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Jeśli zaś chodzi o zarobki, to roczna pensja waha się w granicach 45-50 tysięcy funtów. Natomiast w ramach benefitów socjalnych, pracownik może liczyć na m.in. świadczenia emerytalne, 33-dniowy urlop oraz darmowy lunch.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Rekrutacja kończy się 24 grudnia br., natomiast pierwsze rozmowy kwalifikacyjne odbędą się na początku stycznia 2020. Więcej informacji znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.
PS2
Melbourne Advertising and Design Club stworzył „idealnego” człowieka do pracy w branży kreatywnej. Grant ma m.in. przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami oraz dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu.