Kampania wizerunkowa wystartowała 1 kwietnia br. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie unikalności i rozpoznawalności marki. Kross poprzez prezentację szerokiego portfolio produktów (w tym Kross e-bike) ma na celu zbudowanie wizerunku innowacyjnej marki przyszłości.
W kampanii wizerunkowej wykorzystano telewizję, kino oraz internet. Prowadzone są także działania contentowe, PRowe i konkursowe. Kross będzie także partnerem corocznej akcji „Rowerowa Wiosna Radia Zet”, która wystartuje w drugiej połowie kwietnia i będzie w niej można wygrać rower marki Kross (20 rowerów). Dodatkowo w radiu i internecie marka Kross komunikuje o otwarciu nowych salonów własnych i sprzedaż ratalną.
Zobacz również
Wybraliśmy ofertę domu mediowego MediaHub ze względu na doskonałe zrozumienie nowej strategii marketingowej marki KROSS, a także najbardziej atrakcyjne warunki cenowe. Kierowaliśmy się również szerokim doświadczeniem MediaHub w kompleksowej obsłudze mediowej kampanii omichanellowych na rynku polskim i w regionie CEE – uzasadnia Iwona Stępniak, dyrektor marketingu Kross.
Sport i ekologia są nam niezmiernie bliskie i wpisują się w nasz sposób myślenia o środowisku i spędzaniu wolnego czasu. Strategia komunikacji Kross doskonale wpisuje się w te wartości, dlatego ogromnie cieszymy się z nawiązanej współpracy – podkreśla Ewa Góralska managing director MediaHub.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za zakup i planowanie mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaHub. Osobą odpowiedzialną za obsługę Klienta jest Jolanta Markiewicz Senior Media Manager w Mediahub. Kreację i strategię komunikacji przygotowała agencja Red8. W przetargu mediowym brały udział Value Media i Dentsu.