W ramach kampanii wizerunkowej „Jednym słowem: Continental”, firma nawiązała współpracę z mistrzami słowa – Krystyną Czubówną, Mieczysławem Zbrojewiczem i raperem MC Silkiem. Partnerzy akcji pod czujnym okiem Grzegorza Grzyba, kierowcy rajdowego i rajdowego mistrza Polski, przetestowali opony Continental.
Kampania „Jednym słowem: Continental” wraz z konkursem jest szeroko promowana w mediach digitalowych, prasie a także w kanałach Social Media. Dodatkowym wparciem kampanii jest współpraca z influencerami.
Zobacz również
Ponadto, w ramach kampanii marka Continental zorganizowała konkurs, który potrwa do końca stycznia 2020 roku. Aby wziąć w nim udział, należy dokonać jednorazowego zakupu kompletu opon zimowych lub wielosezonowych marki Continental w rozmiarze od 17 cali wzwyż, w okresie od 21 października 2019 roku do 31 stycznia 2020 roku i zachować dowód zakupu. Następnie należy wejść na stronę, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wykonać zadanie konkursowe. Polega ono na stworzeniu jednego słowa opisującego opony Continental. Nagrodzone zostaną najciekawsze pomysły. Co tydzień, przez cały okres trwania akcji, pięć osób będzie miało szansę wygrać starter samochodowy z powerbankiem, a jedna zwrot pieniędzy za zakupiony komplet opon Continental. Na zdobywcę pierwszego miejsca czeka Mercedes-Benz klasy A.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MediaCom. Za koncepcję kreatywną kampanii i konkursu, a także za nadzór i koordynację akcji odpowiada agencja Plej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegóły konkursu i regulamin znajdują się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing