Wybór influencerki nie był przypadkowy – Maffashion od lat realizuje kampanie wizerunkowe firm, a jej grono obserwatorów na Instagramie przekracza już milion. Efekty współpracy Samsung Electronics Polska, agencji VMLY&R, Julii Kuczyńskiej i agencji marketingu influencerskiego BrandLift już można oglądać m.in. na kanałach influencerki, w social mediach marki czy na YouTubie.
Pierwszym elementem współpracy był udział Maffashion w globalnej prezentacji Galaxy Z Flip. Model jest już dostępny w sprzedaży. Marka Samsung podkreśla, że nowy smartfon wymagał innowacyjnego podejścia do jego promocji.
Zobacz również
– Najważniejszym elementem przy wyborze influencera jest dla nas dopasowanie do produktu. Szukamy osób, które naturalnie łączą się z naszymi urządzeniami i mogą opowiedzieć swoją własną nietuzinkową historię z technologią Samsung w tle. W tym kontekście Maffashion i Galaxy Z Flip to para idealna – łącząca modowe trendy z technologią, która zmienia świat – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.