Krakowska firma Kserkop specjalizuje się w sprzedaży i serwisowaniu wielofunkcyjnych urządzeń biurowych, druku cyfrowo-offsetowym oraz usługach skierowanych do profesjonalnych fotografów.
Od maja br. zespół ContentHouse odpowiada za opracowanie strategii dla dwóch serwisów contentowych dla firmy Kserkop. Pierwszy, Printologia.pl to portal skierowany do profesjonalnych fotografów, branży poligraficznej i marketerów. Artykuły poradnikowe będą dotyczyć przygotowania materiałów do druku oraz stosowanych technologii. Printologia ma być miejscem profesjonalnej wiedzy i ciekawych inspiracji oraz trendów.
Zobacz również
Drugą grupą docelową, do której chce trafić Kserkop dzięki content marketingowi, są osoby zajmujące się zakupem, serwisowaniem urządzeń biurowych oraz działy IT. Na blogu firmowym kserkop.com/blog będą pojawiać się treści związane z optymalizacją urządzeń drukujących, bezpieczeństwem, kontrolą oraz nowymi technologiami. ContentHouse odpowiada za stworzenie oraz działania redakcyjne w obu portalach.
W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna również za prowadzenie kampanii w social media.
Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing