Murale, jak każda naścienna forma sztuki, nie tylko zdobią mury, ale są też rodzajem wiadomości zostawianej przez nadawcę dla tego, kto ją rozszyfruje. Mural Książęce IPA „zaczepia” przechodniów zapraszającym gestem znanym z logo Księcia – brand hero marki, który pełni rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Sam konkurs był zaproszeniem konsumentów do świata marki Książęce i niezwykłą okazją do przygotowania projektu kolażu, który stał się częścią miejskiej tkanki jako imponujący mural. Taka odwaga i otwartość do dialogu z konsumentami wpisane są w misję marki.
– Liczba zgłoszeń i jakość nadesłanych prac przerosły nasze oczekiwania. Zwycięska praca została doceniona za szczególnie interesującą i bogatą kolażową kompozycję, nawiązującą do źródeł stylu piwnego Książęcego IPA, czyli historycznego angielskiego rodowodu i nowofalowych amerykańskich chmieli – mówi o konkursie Maciej Kuś, brand manager marki Książęce.
Zobacz również
Mural, wykonany według zwycięskiego projektu przez artystów z Good Looking Studio, jest częścią trwającej od marca tego roku wysmakowanej wizualnie i bazującej na współczesnej sztuce kolażu kampanii piwa Książęcego, która opiera się na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki. Jednocześnie wpisuje się w bogatą w Polsce tradycję miejskich murali, która ma już blisko 70 lat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach