Książęce IPA zdobywa mury

Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat – z Książęcym IPA w roli głównej.
O autorze
1 min czytania 2021-07-27

Murale, jak każda naścienna forma sztuki, nie tylko zdobią mury, ale są też rodzajem wiadomości zostawianej przez nadawcę dla tego, kto ją rozszyfruje. Mural Książęce IPA „zaczepia” przechodniów zapraszającym gestem znanym z logo Księcia – brand hero marki, który pełni rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Sam konkurs był zaproszeniem konsumentów do świata marki Książęce i niezwykłą okazją do przygotowania projektu kolażu, który stał się częścią miejskiej tkanki jako imponujący mural. Taka odwaga i otwartość do dialogu z konsumentami wpisane są w misję marki.

– Liczba zgłoszeń i jakość nadesłanych prac przerosły nasze oczekiwania. Zwycięska praca została doceniona za szczególnie interesującą i bogatą kolażową kompozycję, nawiązującą do źródeł stylu piwnego Książęcego IPA, czyli historycznego angielskiego rodowodu i nowofalowych amerykańskich chmieli – mówi o konkursie Maciej Kuś, brand manager marki Książęce.

Mural, wykonany według zwycięskiego projektu przez artystów z Good Looking Studio, jest częścią trwającej od marca tego roku wysmakowanej wizualnie i bazującej na współczesnej sztuce kolażu kampanii piwa Książęcego, która opiera się na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki. Jednocześnie wpisuje się w bogatą w Polsce tradycję miejskich murali, która ma już blisko 70 lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj