Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Książęce z agencją PZL

Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Książęce. W trwającym od grudnia konkursie ofert brały udział 4 agencje. W wyniku przeprowadzonego procesu przetargowego zwyciężyło PZL.
O autorze
0 min czytania 2015-03-31

Agencja będzie tworzyć strategię komunikacji Książęcego oraz kreacje ATL.

Książęce to trzecia marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, dla której PZL będzie pracować. Pozostałe to Redd’s oraz przejęty niedawno Żubr. Umowa z agencją S4, która do tej pory była odpowiedzialna za działania dla Książęcego wygasa z końcem marca. Nowo wybrany PZL rozpoczyna prace nad produkcją kampanii.

Za działania BTL marki Książęce odpowiada agencja Nairobia. Akcje w digitalu prowadzi Lubię To. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Strategię PR realizuje Q&A Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj