>>> Książkę „NeuroMarketing Insight” możesz upolować w naszym konkursie. Sprawdź.
„NeuroMarketing Insight” to nie kolejny poradnik pełen teoretycznych wywodów. To narzędzie oparte na najnowszych badaniach mózgu, które pozwoli zrozumieć, co naprawdę motywuje klientów – często zanim oni sami to pojmą.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
-
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Książka łączy najnowsze neuroodkrycia z praktycznym marketingiem. Jest oparta na analizie ponad 350 źródeł naukowych z ostatnich 140 lat badań nad mózgiem z Harvard, MIT, Stanford i innych czołowych ośrodków badawczych wzbogacone bogatym know-how oraz doświadczeniem agencji neuromarketingowej Neuroinsight Lab (by SeeWidely).
Aż 38 rozdziałów gotowych do wdrożenia
Dzięki książce „NeuroMarketing Insight”:
- Odkryjesz, dlaczego klienci mówią jedno, a robią drugie (i jak to wykorzystać).
- Poznasz sekrety skutecznego brandingu, który dosłownie zmienia mózg klienta.
- Zrozumiesz, jakie kolory, słowa i kształty wywołują określone reakcje mózgu.
- Nauczysz się tworzyć treści, które przykuwają uwagę, angażują emocje i budują lojalność.
- Zdobędziesz praktyczne wskazówki testowania i optymalizacji swoich działań marketingowych.
Każdy rozdział książki został zaprojektowany z myślą, aby maksymalnie ułatwić wykorzystanie zdobytej wiedzy w codziennej praktyce marketingowej (nawet przy ograniczonym budżecie), dlatego w środku znajdziesz:
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
- kluczowe insighty,
- praktyczne wnioski,
- liczne case studies (także z Polski),
- wyzwania i eksperymenty myślowe,
- konkretne narzędzia i działania do zastosowania od zaraz.
140 lat badań – jeden kompleksowy przewodnik
– To nie są nasze opinie czy teorie. To 140 lat badań naukowych z całego świata, ale przetłumaczonych na język praktyki. Każda wskazówka ma oparcie w konkretnych badaniach, ale wyjaśniamy to tak, aby każdy mógł wykorzystać tę wiedzę w swojej pracy i na co dzień. Neuromarketing jest jak rentgen dla decyzji zakupowych – pozwala zobaczyć to, czego gołym okiem nie widać – podkreśla współautor książki Marcin P. Stopa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy po przeczytaniu tej książki marketing stanie się łatwiejszy?
– Stanie się bardziej świadomy. Zamiast strzelać na ślepo i zastanawiać się, dlaczego coś nie działa, pokazujemy w naszej książce, jakie dokładnie mechanizmy za tym stoją. To jak różnica między gotowaniem na czuja a znaniem przepisu – efekt może być podobny, ale droga do niego jest o wiele bardziej przewidywalna – wyjaśnia współautorka książki Gabriela Lupa.
Wreszcie odpowiedzi na pytania, które Cię nurtują
Dlaczego niektóre marki kochamy, a inne ignorujemy? Czym jest marka dla mózgu? Dlaczego jedna kampania wywołuje dreszcze, a inna ginie w odmętach zapomnienia? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w książce „NeuroMarketing Insight”, którą już teraz możesz zamówić na stronie.
O autorach książki „NeuroMarketing Insight”
Marcin P. Stopa jest uznanym ekspertem neuronauki konsumenckiej, który łączy interdyscyplinarne wykształcenie neuronaukowca, specjalisty ds. technologii informacyjnej i socjologa z praktycznym insightem badawczym Neuroinsight Lab (by SeeWidely), którego jest współzałożycielem. Autor NeuroEfektywnie.pl – biuletynu o NeuroOdkryciach w biznesie i na co dzień, a także ceniony prelegent na branżowych konferencjach, w tym Forum IAB, Mobile Trends for Experts, Holistic Talks czy SAP Lab. Od lat pomaga firmom wdrażać innowacyjne strategie oparte na neuronauce, budując ich przewagę konkurencyjną.
Gabriela Lupa jest cenioną ekspertką neuromarketingu i doświadczoną specjalistką w wykorzystaniu neurotechnologii w marketingu, w tym EEG i eye-trackingu. W Neuroinsight Lab (by SeeWidely) buduje mosty między praktyką biznesową a światem badań i neurotechnologii, wspierając firmy w jeszcze lepszym zrozumieniu swoich klientów. Współpracowała z liderami rynku, takimi jak IKEA, Intel, Żabka, CCC czy H&M. Z pasją szerzy odkrycia, badania, dobre praktyki publikując w ramach cyklu „Neuromarketing pod Lupą”, a także podczas branżowych wydarzeń.
Skorzystaj z kodu zniżkowego dla czytelników NowegoMarketingu. Kod rabatowy na 10 zł: NM10.
NowyMarketing jest patronem medialnym książki.