Fruittella zauważyła, że dzieci spędzają zbyt dużo czasu przez ekranami, dlatego oferuje im kreatywny bodziec. Chce w ten sposób zachęcić dzieci do odejścia od urządzeń, czytania książek, wychodzenia na zewnątrz i zabawy z innymi.
Możliwość zobaczenia i przeczytania tekstu jedynie w promieniach słonecznych ma być nie tylko elementem zaskoczenia, ale także ma podkreślić, że zabawa na świeżym powietrzu jest niezbędna i przyjemna.
Zobacz również
Historie opowiedziane w książce „Lá Fora É Mais Legal” są związane z przygodami, które można przeżyć na świeżym powietrzu. Dotyczą różnych aktywności, np. jazdy na rowerze czy gry w szachy. Nie ma w niej mowy o korzystaniu z żadnych urządzeń posiadających ekran. Ilustracje, którymi urozmaicono opowieści nawiązują do stylu retro.
Książka jest limitowana. Za jej opracowanie odpowiada agencja kreatywna VML Brasil.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zdjęcie główne: Instagra Fruittella Brasil
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Het Telefoonboekje”: książka napisana niczym internetowy czat zachęca dzieci w Holandii do czytania
W holenderskich szkołach podstawowych wprowadzono zakaz używania telefonów komórkowych. Aby zachęcić najmłodszych do czytania powstała „Het Telefoonboekje”, czyli „Książka telefoniczna” przypominająca czat. Tytuł rozszedł się już w ponad 50 tys. egzemplarzy.
PS2 HMD prezentuje Barbie™ Phone, który nie daje możliwości korzystania z social mediów
Firma Human Mobile Devices we współpracy z Mattel, Inc. wprowadza na rynek HMD Barbie™ Phone, czyli telefon z klapką zaprojektowany z myślą o ograniczeniu przeglądania stron internetowych. Urządzenie umożliwia wykonywanie połączeń, wysyłanie wiadomości tekstowych. Nie obsługuje mediów społecznościowych.