Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach

Labcon wygrał przetarg i rozpoczyna współpracę z Sephora Polska, którą wraz z SalesTube będzie obsługiwał w modelu one social. Agencje będą odpowiedzialne za strategię komunikacji, budowanie efektywnych platform komunikacji i wizerunku sieci perfumerii w social mediach oraz za działania paid social.
O autorze
1 min czytania 2019-02-27

Od marca agencja Labcon będzie odpowiadała za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po kompleksową obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem Sephora w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów PR marki.

Labcon wygrał przetarg dzięki maksymalnie dopasowanej ofercie do potrzeb rozwijania autentycznej i angażującej komunikacji z konsumentami przy jednoczesnej optymalizacji wpływu contentu na realizację celów biznesowych klienta. Agencja ze swoją odpowiedzią na brief przetargowy idealnie wpisała się w potrzeby komunikacji Sephora Polska w oparciu o działania w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.

– Strategia komunikacji „one social” to połączenie dwóch bardzo ważnych obszarów – content i performance marketing. Mimo że pracujemy w dwóch różnych spółkach, to podchodzimy do komunikacji na kanałach marek jako jeden zespół, realizując działania w najbardziej efektywnościowym modelu. Razem z SalesTube, działając w ramach tej samej grupy komunikacyjnej, skutecznie łączymy te dwie kompetencje, wnosząc pozytywne zmiany do biznesu naszych klientów – mówi Marta Łysiak, managing director agencji Labcon.

Celem prowadzonych przez Labcon działań contentowych, przy wsparciu SalesTube w obszarze paid social, będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci Sephora w mediach społecznościowch, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach Sephora na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz kanale YouTube: Sephora Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj