Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Labou…bou”: marka Fairy stworzyła własną wersję Labubu

Labou bou Fairy
Fairy, chcąc wyróżnić się wśród innych marek detergentów, wykorzystało popularność Labubu i stworzyło własną wersję maskotki.
O autorze
1 min czytania 2025-08-22

Marka Fairy, zamiast obiecywać „najlepszą czystość”, podobnie jak producenci pozostałych detergentów, odwróciło narrację i zaczęło celebrować niedoskonałość. W tym celu stworzono maskotkę wzorowaną na popularnej zabawce Labubu. Tak powstała kampania „Labou…bou”, stworzona przez agencję GREY Mauritius.

Bohater z plamami

Labou…bou to niechlujny bliźniak Labubu, który symbolizuje codzienne zabrudzenia, podkreślając jednocześnie, że tylko Fairy jest w stanie się ich pozbyć. Nazwa postaci powstała z połączenia kreolskiego słowa „labou” (błoto) oraz „boubou” (mały siniak, punkt bólu).

Do produktów Fairy powstały dedykowane maskotki, odpowiadające im kolorystycznie.

Efekt? Eksplozja w mediach społecznościowych

Kampania wystartowała w lipcu 2025 roku i niemal natychmiast stała się viralowym fenomenem na Mauritiusie. Media społecznościowe zalała fala reakcji:

  • 400 000 osób zetknęło się z Labou…bou,
  • odnotowano 450 000 interakcji.

PS Czas kryzysu, czas Labubu. Ekonomia eskapizmu [FELIETON]

PS2 IMM: Fenomen Labubu w liczbach [ANALIZA]