Łaciate w nowej kampanii na 25-lecie najbardziej rozpoznawanej marki mleka w Polsce

Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 roku, kiedy Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą, która w wielu polskich domach stała się synonimem mleka.
O autorze
1 min czytania 2020-03-20

Kampania reklamowa rozpocznie się 21 marca i będzie nawiązywać do historii, którą już konsumenci mieli okazję poznać w ubiegłym roku.

– Nawiązujemy do historii o Łaciatej i jej przyjaźni z bocianem. Nasz jubileusz będzie również pełen niespodzianek dla fanów marki Łaciate. Zaplanowaliśmy szerokie działania w mediach – telewizji, prasie, nośnikach zewnętrznych no i oczywiście w internecie. Niespodzianką, której szczegółów na razie nie zdradzę, będzie wielki konkurs dla Konsumentów pod koniec roku. Nowością jest również ciekawe i zaskakujące jubileuszowe opakowanie mleka Łaciate, które już pojawia się na półkach sklepów – mówi Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Przygotowany spot, który zapoczątkuje kampanię, powstał w dwóch wersjach – 30 i 15 sekundowej. Ich emisja nastąpi w kanałach należących do stacji TVP, POLSAT i TVN. Realizacja działań komunikacyjnych obejmuje Facebook, serwisy internetowe i mobilne takie, jak Interia, Blix, Spicymobile oraz stronę internetową laciate.pl. Ciekawe kreacje kampanii 25-lecia marki zobaczymy także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za część kreatywną odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów agencja Wavemaker.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj