Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Lacoste zastępuje słynnego krokodyla – jego miejsce zajmą zagrożone gatunki zwierząt

Lacoste zastępuje słynnego krokodyla – jego miejsce zajmą zagrożone gatunki zwierząt
Lacoste postanowiło zaangażować się w ochronę zagrożonych gatunków zwierząt. W tym celu marka zdecydowała się zamienić swojego ikonicznego krokodyla na podobizny zwierząt z 10 zagrożonych gatunków.
O autorze
0 min czytania 2018-03-01

W celu wsparcia Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody Lacoste postanowiło stworzyć limitowaną edycję swoich koszulek polo i zastąpić słynnego krokodyla podobiznami zwierząt należących do gatunków zagrożonych. Koszulek dostępnych będzie łącznie 1775, a liczba poszczególnych wzorów zależeć będzie od liczby żyjących zwierząt konkretnego, zagrożonego gatunku.

Za akcję odpowiedzialna jest agencja BETC.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno Diesel postanowił zaskoczyć mieszkańców Nowego Jorku, tym razem sprzedając swoje „podróby”. Na ulicy Canal Street w Nowym Jorku, znanej z zatłoczonych sklepów sprzedających podrabiane i fałszywe luksusowe marki, marka postawiła stoisko, na którym znajdowały się oryginalne produktu z literówką w nazwie. Więcej na temat akcji przeczytacie tu>

Słuchaj podcastu NowyMarketing