Nowy szef regionu urodził się w 1986 roku w Monachium, gdzie zdobył tytuł magistra w dziedzinie biznesu międzynarodowego i marketingu. Karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w dziale sprzedaży i marketingu marki Bentley. Od 2015 roku pełnił funkcję Pre-Owned Managera na rynek europejski, po czym objął stanowisko Area Sales Managera na Europę Środkową, zarządzając rynkiem austriackim, szwajcarskim i włoskim, a w 2018 roku Area Sales Managera na rynku niemieckim. Zanim dołączył do Lamborghini pracował także jako dyrektor generalny ds. planowania i dystrybucji w Audi Japan.
Jakob Graf, w swojej nowej roli, będzie w pełni odpowiedzialny za dalszy wzrost sprzedaży marki Lamborghini we wspomnianych regionach, jednocześnie nadzorując działania marketingowe, sprzedażowe i posprzedażowe w zróżnicowanym obszarze handlowym.
Zobacz również
– Wśród regionu EMEA to właśnie Europa Środkowa jest dla nas strategicznym rynkiem. Coraz większe znaczenie zyskują także obszary Europy Wschodniej, które stale zwiększają swoją obecność w naszej działalności. Życzę Jakobowi wszystkiego najlepszego w jego nowej roli i wyzwaniach, które czekają na niego w tym dynamicznym regionie – komentuje Francesco Cresci, dyrektorka regionu EMEA.
Automobili Lamborghini liczy dziś 180 dealerów na całym świecie, w tym 78 w regionie EMEA.
PS Podzielić się radością z jazdy – case study Lamborghini Drive Club x TikTok
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Podczas globalnej premiery Lamborghini Drive Club organizatorzy postawili na innowacyjny kanał komunikacji. Przez dwa dni na torze Silesia Ring marce Lamborghini towarzyszył zespół TikToka, który zapewnił na bieżąco ogólnodostępną relację z testów samochodów o wyjątkowych specyfikacjach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing