Specjalnie z okazji Dnia Matki powstał edytorial prezentujący kolekcję Lasocki (zarówno tę dla kobiet, jak i tę dla dzieci: Lasocki Kids i Lasocki Young). Przepełnione najpiękniejszymi emocjami zdjęcia idealnie podkreślają modową esencję marki Lasocki. Komfortowe czółenka, wygodne sandały, minimalistyczne baleriny i eleganckie półbuty – to podstawa kolekcji Lasocki, w której królują czerwienie, beże, brązy, biele i czernie. Bardziej odważnym projektanci marki proponują odcienie metaliczne, wzory zwierzęce i ażurowe wycięcia. Wszystko wykonane oczywiście z najwyższej jakości skóry, z dbałością o najdrobniejsze nawet detale.
Do akcji Mama Mam CCC zaprosiło uznane stylistki: Martę Siniło, Maję Naskrętską i Darię Biedrzycką, które w krótkich filmikach opowiedziały o macierzyństwie i o swoich dzieciach. Nie mogło zabraknąć ambasadorki marki Lasocki, czyli aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej, która w specjalnie nagranym wideo złożyła życzenia wszystkim Mamom.
Zobacz również
Ale to jeszcze nie wszystko! 26 maja br. w warszawskim salonie CCC przy ulicy Marszałkowskiej 104 marka miała niespodziankę dla wszystkich Mam: we współpracy z Gładki Set Dezajn przygotowano bukieciki kwiatów specjalnie dla nich. Idealnym podsumowaniem akcji był wyjątkowy koncert Sanah, na profilu instagramowym CCC, który zgromadził kilkaset widzów.
Produkty z kolekcji Lasocki są dostępne na www.ccc.eu oraz w sklepach stacjonarnych CCC.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]