TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy

Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy
Lody bezapelacyjnie kojarzą nam się z sezonem letnim - wakacjami, dłuższymi dniami i ciepłymi wieczorami. Zimą z kolei odmawiamy sobie tej przyjemności. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? Jeżeli nie, to koniecznie przyjrzyjcie się inicjatywie marki Magnum - „Find Your Summer” - która ma na celu zmianę tego postrzegania poprzez podkreślenie, że nawet w zimowych miesiącach można odnaleźć odrobinę lata.
O autorze
1 min czytania 2024-02-23

„Find Your Summer” to zachęta do tego, aby nawet zimą nie odmawiać sobie letnich przyjemności. Spot stworzony na potrzeby tego projektu, utrzymany w tonacji czerni i bieli, przedstawia osoby delektujące się lodami Magnum w ulotnych, ale przyjemnych promieniach zimowego słońca. Za reżyserię odpowiada Juan Cabral z MJZ Films. Całość została uzupełniona również o kampanię outdoorową.

Projekt jest także wspierany w mediach społecznościowych – poprzez platformę stworzoną specjalnie w ramach powstałej koncepcji. Aplikacja daje możliwość znalezienia swojego „perfect sunlight spot”.

– Cieszymy się, że znaleźliśmy okazję do tego, aby rzucić wyzwanie obowiązującym normom i zacząć sprzedawać lody zimą. Ta reklama jest prosta, a jednocześnie innowacyjna, pozwala marce odkryć samą siebie na nowo – mówi Tomás Ostiglia, ECD w Lola MullenLowe.

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: Magnum presents, „Find your summer”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot będzie emitowany w Wielkiej Brytanii oraz Turcji do końca lutego, który jest jeszcze zimowym miesiącem. W Glasgow większy nacisk został położony na kampanię out-of-home (OOH), natomiast cyfrowe plakaty będą umieszczone w tych lokalizacjach, w których najczęściej, według danych pogodowych, pojawia się słońce.

– Wszyscy kochamy te krótkie momenty, gdy przez zachmurzone zimowe niebo przebijają się ciepłe promienie słońca. Ta przyjemność jest w pełni instynktowna dla każdego z nas. Dokładnie tak samo dzieje się w chwili, w której sięgasz po lody Magnum i masz szansę przenieść się myślami do letnich miesięcy. Naszym celem było wykorzystanie tych powiązań w kampanii – przyznaje Ben Curtis, wiceprezes ds. globalnej marki Magnum i lider kategorii luksusowych lodów w Unilever.

To co? Czas na lody?

PS Lodów nie dostaniesz w metaverse. Nowa kampania od Magnum

Magnum w najnowszej kampanii pokazuje, że świat metaverse może mieć swój urok, ale istnieją rzeczy, których tam nie doświadczymy, jak np. delektowanie się lodami.

PS2 Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum

Piosenkarka znana z takich hitów jak „Wrecking Ball” czy „Nothing Breaks Like a Heart” została twarzą popularnej marki lodów. Kampania zatytułowana „Miley in Layers” to nie tylko sesja zdjęciowa, ale także wirtualny koncert nagrany nagrany w 8D.