Największy sklep internetowy w Polsce zdradza, jakie produkty łazienkowe są najchętniej nabywane przez konsumenta w internecie.
Sklep internetowy Łazienkaplus.pl powstał w 2007 roku i od tamtej pory z powodzeniem prowadzi swoją działalność. Na chwilę obecną oferuje swoim klientom 50 tysięcy produktów, spośród których 30 tysięcy dostępnych jest od zaraz i może zostać dostarczone na miejsce zaledwie w ciągu doby. Codziennie ponad 80 pracowników Łazienkaplus.pl dba o jak najlepszą obsługę klientów. Podążając za trendami rynku, sklep oferuje również możliwość zobaczenia na żywo ponad 200 najlepiej sprzedających się produktów w swoim salonie łazienkowym na przedmieściach Poznania.
Zobacz również
– Czas płynie nieubłaganie – mamy już 10 lat. Przez ten czas sporo udało nam się osiągnąć. Sprzedaliśmy prawie 2 miliony produktów, z czego najwięcej, bo aż 375 tysięcy, stanowiły baterie łazienkowe, a 122 tysiące – umywalki. Takie statystyki pokazują, że klienci mają pełne zaufanie do kupowania wyposażenia łazienek czy kuchni przez internet. Produkty przez nas oferowane cieszą się popularnością nie tylko ze względu na bardzo dobre ceny, które zapewniamy już od 10 lat, ale przede wszystkim ze względu na jakość z jaką dbamy o naszych klientów zarówno w czasie poprzedzającym zakup, jak i w jego trakcie oraz po samym zakupie. Dbanie o jak najlepsze doradztwo, w pełni bezpieczną wysyłkę oraz udzielanie pomocy klientowi, gdy tylko ten jej potrzebuje pozwoliło nam uzyskać miano partnera godnego zaufania – mówi Marek Przybył, prezes Łazienkaplus.pl.
Firma stawia także na kompleksowe doradzanie i pomoc w zakresie urządzania łazienek oraz kuchni.
– Z racji tego, że nie spoczywamy na laurach, cały czas się rozwijamy – i to na wielu płaszczyznach. Łazienkaplus.pl to również blog, w którym rozwiązujemy problemy oraz odpowiadamy na pytania dotyczące łazienek i kuchni. To także inspiracje, w ramach których wielu architektów wnętrz pokazuje swoje prace. Z naszą firmą współpracuje już 1000 pracowni architektonicznych. Dbamy ponadto o rozwój świadomości klienta i śledzimy zmieniające się trendy w wyposażaniu łazienek i kuchni – dodaje Marek Przybył.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Uwaga, konkurs!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji 10-lecia Łazienkaplus.pl postanowiła ogłosić konkurs #notkipsotki. Jeśli zostawiacie komuś wiadomości w ciekawej formie – podzielcie się nimi! Do wygrania atrakcyjne nagrody. Szczegóły konkursu znajdziecie na stronie.