Najnowsza kampania Burger Kinga „Leave it to us” reklamująca opcję dostawy do domu klienta na pierwszy rzut oka może zaskakiwać. Na zdjęciach widzimy rozbite samochody, które wjechały w lokale sieci fast-foodowej. Są to autentyczne wypadki, które spowodowali nieuważni klienci jadąc po zamówione w Burger Kingu jedzenie.
W ten sposób marka zachęca klientów do porzucenia pomysłu o odebraniu zamówienia na własną rękę i wybraniu opcji dostawy do domu za pośrednictwem aplikacji DoorDash.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Lola MullenLowe.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Burger King ma na swoim koncie wiele ciekawych i nietypowych akcji. Jedną z nich jest eksperyment, w którym na przykładzie burgera Whoopera pokazano co się stanie, jeśli się nie zagłosuje w wyborach.
PS2
Z kolei z okazji Halloween, marka wprowadziła do swojej oferty burgera, po którym śnią się koszmary.