„Leave the rest”: IKEA zachęca do odpoczynku i tworzy nową interpretację kultowej torby, na której można… spać

„Leave the rest”: IKEA zachęca do odpoczynku i tworzy nową interpretację kultowej torby, na której można… spać
Popularna niebieska torba FRAKTA od IKEA zyskała nowe życie w ramach kampanii „Leave the rest to IKEA". Agencja The Secret Little Agency opracowała nową wersję produktu, który przypomina... poduszkę. IKEA chce tym samym zachęcić do odpoczynku w każdym miejscu.
O autorze
2 min czytania 2024-08-27

Singapur znajduje się na 3. miejscu na świecie wśród krajów, w których występuje niedobór snu, choć jednocześnie jego mieszkańcy bardzo go sobie cenią. Nie potrafią jednak uznać go za priorytet. Dlatego też drzemiący w metrze czy przy stolikach bibliotecznych Singapurczycy to popularny widok.

W odpowiedzi na to zjawisko IKEA postanowiła, że ułatwi mieszkańcom odpoczywanie. „Leave the rest” to akcja tej sieci sklepów, w której Singapurczycy są zachęcani do zrobienia krótkiej przerwy w działaniu, by mogli realizować swoje pasje w 100 procentach.

W ramach kampanii powstała torba RESTEN, czyli nowa wersja kultowej niebieskiej torby FRAKTA. Torba została wykonana z wygodnych, miękkich tkanin oraz wypełnień. W efekcie jej design przypomina poduszkę, ale gadżet wciąż zmieści wiele potrzebnych na co dzień Singapurczykom przedmiotów. Posiada także napis „Leave the rest to IKEA”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. The Secret Little Agency

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– W obliczu nadgodzin, odpoczynku często poszukuje się w nietypowych miejscach, dlatego dostrzegliśmy możliwość zapewnienia ulgi zabieganym mieszkańcom Singapuru, tworząc najbardziej „wypoczynkową” torbę na świecie dla jednego z najbardziej niespokojnych krajów na Ziemi – mówią Nicholas Ye i Mavis Neo, dyrektorzy kreatywni agencji The Secret Little Agency. 

fot. The Secret Little Agency

– Wiemy, że sen jest ważny, a odpoczynek jest istotną, choć często pomijaną częścią życia Singapurczyków. IKEA ma szeroką gamę dobrze zaprojektowanych i niedrogich produktów, a jaki jest lepszy sposób na rozpoczęcie dnia, niż nasza nowa, całoroczna kampania „Leave the rest to IKEA”? Jej symbolami są pierwszy w historii RestFest i torba RESTEN. Ta ostatnia przypomina nam o zabieganym stylu życia, o tym, jak ważne jest znalezienie okazji do odpoczynku i że Singapurczycy mogą po prostu zostawić resztę nam – komentuje Caroline Ng, dyrektor ds. marketingu krajowego IKEA Singapore.

Zdjęcie główne: The Secret Little Agency

PS „Ways to shop”: gigantyczny pluszowy budynek IKEA promuje usługę „kliknij i odbierz” w viralowym wideo

Gigantyczny pluszowy sklep IKEA przemierza angielskie miasto. Horror klasy B? Nie – kampania „Ways to shop”, promująca wprowadzenie usługi „kliknij i odbierz” na Wyspach Brytyjskich.

PS2 IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji

Lato w Sztokholmie nie gwarantuje dużej ilości słońca. Wie o tym IKEA, która postanowiła to zmienić i w tym celu zainstalowała w centrum szwedzkiej stolicy lustro sterowane nadajnikiem GPS.