– „Leć z łaciatym po nagrody do domu” to ostatni etap kampanii marketingowej na 25 urodziny marki łaciate. Każde urodziny to okazja do radości i z tego powodu chcemy zaprosić konsumentów do wspólnego świętowania. Finałem kampanii marketingowej, która trwa od początku roku, jest loteria mleka łaciate, w której można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10000 złotych na wyposażenie kuchni – powiedziała Dorota Grabowska, kierownik marketingu w firmie MLEKPOL.
W ramach loterii każdy, kto kupi promocyjny karton mleka łaciate, zachowa paragon i kod z opakowania oraz zarejestruje zakup na stronie laciate.pl, weźmie udział w losowaniu nagród. Na szczęśliwców czeka 25 kart podarunkowych o wartości 10000 PLN na wyposażenie kuchni, 100 kart podarunkowych o wartości 1000 PLN na sprzęt AGD oraz 10 tysięcy innych łaciatych nagród.
Zobacz również
Leo Burnett w ramach Power Of One do współpracy zaprosił wyspecjalizowany dział Publicis Worldwide Polska, który zajmuje się obsługą promocji i loterii konsumenckich.
Na potrzeby kampanii informującej o loterii agencja Leo Burnett przygotowała piętnastosekundowy spot, który zobaczymy w kanałach należących do stacji TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN i kanałach tematycznych. Z kolei spot radiowy usłyszymy na falach największych ogólnopolskich stacji, między innym w – RMF, ZET. Reklamy pojawią się także w wybranych serwisach internetowych i będą wsparte komunikacją prowadzoną na Facebooku. W ramach prac powstały także promocyjne, loteryjne opakowania mleka łaciate oraz specjalna strona internetowa przeznaczona do realizacji loterii. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Wavemaker.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach