Legendarny bohater 7UP – Fido Dido powraca w nowej kampanii marki

Legendarny bohater kampanii 7UP, Fido Dido, powraca, aby zarażać nowe pokolenia chillem! Fido Dido nikomu nie musi imponować, nie podąża za trendami, bo sam je ustanawia, uwielbia tworzyć swoją własną rzeczywistość i nigdy się nie spieszy – zawsze znajdzie czas na relaks.
O autorze
1 min czytania 2019-05-08

Dziś w pogoni za rozrywką i informacją, czy podążaniem śladami celebrytów, wiele osób nie potrafi się oderwać od swojego smartfona – znana z poprzednich kampanii 7UP postać Fido Dido przypomina nam, jak poczuć chill, znaleźć moment na chwilę relaksu, zyskać nową perspektywę i nauczyć się doceniać teraźniejszość. Ze swoim świeżym podejściem Fido Dido nie ma poczucia, że coś go omija, nie ma też potrzeby ciągłej obecności w mediach społecznościowych, śledzenia wiadomości, czy aktualizowania informacji. Fido Dido jest ekspertem w dziedzinie łapania dystansu i czerpania radości z bieżącej chwili, spędzania czasu wspólnie z innymi, bez poczucia, że ktoś lub coś wywiera presję; po prostu uwielbia cieszyć się tymi momentami.

– Powrót Fido Dido to hołd dla wcześniejszych kampanii reklamowych marki 7UP, jak i próba przypomnienia, że dobra zabawa nie musi być związana z obecnością online. Obecnie wielu ludzi – niezależnie od wieku – odczuwa ciągłą, wręcz obsesyjną potrzebę sprawdzania mediów społecznościowych, ponieważ podświadomie boją się, że ominie ich coś ważnego. Sprawia to, że często zapominają oni cieszyć się własnym życiem – powiedziała Agnieszka Dąbrowska, assistant brand manager 7UP. – Marka 7UP chce wypromować kwintesencję filozofii życiowej Fido Dido – ucieczkę od natłoku informacji oraz ograniczone wykorzystywanie urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych; wszystko po to, by móc w pełni odczuwać to, co dzieje się wokół nas – dodała Agnieszka Dąbrowska.

Limitowana edycja opakowań z 3 różnymi wariantami etykiet uwzględniających wizerunek Fido Dido pojawi się w sprzedaży w połowie maja 2019 roku. W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, wykorzystujące postać bohatera.

Marka będzie wspierana na rynku intensywnymi działaniami marketingowymi, które rozpoczną się w czerwcu 2019 roku i obejmą kampanię reklamową w telewizji, wybranych sieciach kin, Internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube), gadżety oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży. Kampanię wspierać będą wybrani mikroinfluencerzy, utożsamiający się z charakterem i stylem największego luzaka na świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj