Legia Warszawa i Królewskie razem na kolejne trzy lata

Marka Królewskie i najbardziej utytułowany klub piłkarski w Polsce, Legia Warszawa będą kontynuować trwającą już prawie 20 lat współpracę sponsoringową przez kolejne trzy sezony.
O autorze
1 min czytania 2023-06-23

Królewskie to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejsze piwo w Warszawie. Cenione przez mieszkańców stolicy, od zawsze jest silnie związane ze swoim miejscem pochodzenia. Od 2004 roku Królewskie towarzyszy Legii Warszawa, wspierając klub w rozwoju sportowym i instytucjonalnym oraz oferując swoje produkty jego kibicom. W trakcie prawie dwóch dekad współpracy Legia została najbardziej utytułowanym polskim klubem i sześciokrotnie wystąpiła w fazie grupowej europejskich pucharów.

Marka Królewskie jest ulokowana na koszulkach piłkarzy oraz nośnikach marketingowych stadionu, trwale wpisując się w bieżącą działalność 16-krotnego mistrza Polski. Obaj partnerzy promują swoje sukcesy m.in. specjalnymi edycjami opakowań. Klubowe gadżety i koszulki są rokrocznie nagrodami w aktywacjach marki.

– Królewskie to marka z warszawskimi korzeniami, dlatego sponsoring warszawskiej drużyny naturalnie jest wpisany w jej strategię – mówi Marcin Filipiak, Dyrektor ds. Marketingu marek regionalnych w Grupie Żywiec.

– Nasza współpraca z Legią jest przykładem partnerstwa, które obydwu stronom przynosi korzyści – Królewskie jest bliżej swojego konsumenta, a Klub zaś uzyskuje wsparcie stabilnego sponsora – dodaje Filipiak. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca Legii Warszawa z marką Królewskie będzie dalej rozwijana z założeniem wyjątkowych propozycji dla kibiców. Prawie 20-letnie partnerstwo jest jednym z najdłuższych w polskim sporcie i jednocześnie stanowi przykład biznesowego połączenia różnych segmentów rynku z udziałem zaangażowanej, lokalnej społeczności – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Cieszymy się, że najważniejsi partnerzy biznesowi klubu są zainteresowani kontynuacją współpracy i w ich modelu biznesowym Legia Warszawa zajmuje istotną pozycję – podkreśla Paweł Kokosza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka planuje akcje wspierające drużynę piłkarską, a także wydarzenia skierowane do fanów i mieszkańców stolicy. Wraz z nową umową rozszerzony zostaje również asortyment dostępny dla kibiców na stadionie o Warkę 0,0% oraz Warkę 0.0% Energy.

PS Wolt został oficjalnym partnerem Legii Warszawa

Wolt w obecnym sezonie będzie oficjalnym partnerem klubu Legia Warszawa. W związku ze współpracą, w aplikacji Wolt dostępny będzie Legia FanStore, skąd kibice będą mogli zamówić wszelkie niezbędne gadżety do kibicowania z dostawą pod same drzwi tuż przed meczem.