TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Legia Warszawa i Królewskie razem na kolejne trzy lata

Marka Królewskie i najbardziej utytułowany klub piłkarski w Polsce, Legia Warszawa będą kontynuować trwającą już prawie 20 lat współpracę sponsoringową przez kolejne trzy sezony.
O autorze
1 min czytania 2023-06-23

Królewskie to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejsze piwo w Warszawie. Cenione przez mieszkańców stolicy, od zawsze jest silnie związane ze swoim miejscem pochodzenia. Od 2004 roku Królewskie towarzyszy Legii Warszawa, wspierając klub w rozwoju sportowym i instytucjonalnym oraz oferując swoje produkty jego kibicom. W trakcie prawie dwóch dekad współpracy Legia została najbardziej utytułowanym polskim klubem i sześciokrotnie wystąpiła w fazie grupowej europejskich pucharów.

Marka Królewskie jest ulokowana na koszulkach piłkarzy oraz nośnikach marketingowych stadionu, trwale wpisując się w bieżącą działalność 16-krotnego mistrza Polski. Obaj partnerzy promują swoje sukcesy m.in. specjalnymi edycjami opakowań. Klubowe gadżety i koszulki są rokrocznie nagrodami w aktywacjach marki.

– Królewskie to marka z warszawskimi korzeniami, dlatego sponsoring warszawskiej drużyny naturalnie jest wpisany w jej strategię – mówi Marcin Filipiak, Dyrektor ds. Marketingu marek regionalnych w Grupie Żywiec.

– Nasza współpraca z Legią jest przykładem partnerstwa, które obydwu stronom przynosi korzyści – Królewskie jest bliżej swojego konsumenta, a Klub zaś uzyskuje wsparcie stabilnego sponsora – dodaje Filipiak. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca Legii Warszawa z marką Królewskie będzie dalej rozwijana z założeniem wyjątkowych propozycji dla kibiców. Prawie 20-letnie partnerstwo jest jednym z najdłuższych w polskim sporcie i jednocześnie stanowi przykład biznesowego połączenia różnych segmentów rynku z udziałem zaangażowanej, lokalnej społeczności – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Cieszymy się, że najważniejsi partnerzy biznesowi klubu są zainteresowani kontynuacją współpracy i w ich modelu biznesowym Legia Warszawa zajmuje istotną pozycję – podkreśla Paweł Kokosza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka planuje akcje wspierające drużynę piłkarską, a także wydarzenia skierowane do fanów i mieszkańców stolicy. Wraz z nową umową rozszerzony zostaje również asortyment dostępny dla kibiców na stadionie o Warkę 0,0% oraz Warkę 0.0% Energy.

PS Wolt został oficjalnym partnerem Legii Warszawa

Wolt w obecnym sezonie będzie oficjalnym partnerem klubu Legia Warszawa. W związku ze współpracą, w aplikacji Wolt dostępny będzie Legia FanStore, skąd kibice będą mogli zamówić wszelkie niezbędne gadżety do kibicowania z dostawą pod same drzwi tuż przed meczem.