Coworking jeszcze do niedawna przyciągał głównie niezależnych freelancerów i startupy. Mindspace, dynamicznie rozwijający się, globalny operator przestrzeni coworkingowych, ponownie pokazuje, że idea coworkingu coraz częściej staje się atrakcyjna dla dużych firm z różnorodnych branż. Do społeczności Mindspace Koszyki należy już Legia Warszawa S.A. Lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy ulokował jeden ze swoich zespołów projektowych w dwóch prywatnych biurach w przestrzeniach Mindspace. Tym samym, Legia Warszawa jest częścią globalnej społeczności Mindspace, liczącej ponad 10 000 członków, pracujących dla około 2000 firm. Mindspace posiada już 16 lokalizacji – w Izraelu, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych – w Waszyngtonie i San Francisco. Członkowie społeczności Mindspace Koszyki w Warszawie mogą swobodnie korzystać z każdej przestrzeni coworkingowej operatora na całym świecie, bez dodatkowych opłat.
Dla fanów piłki nożnej, posiadających członkostwo w Mindspace Koszyki, będą regularnie organizowane transmisje z meczów Legii.
Zobacz również
– Legia Warszawa cały czas bardzo dynamicznie się rozwija, nie tylko jako organizacja, ale także jako marka, która jest integralną częścią życia Warszawy. Nowoczesny klub sportowy to nie wyłącznie sport, ale wiele zespołów kreatywnych, tworzących koncepty marketingowe, medialne, eventowe i infrastrukturalne. Chcemy wychodzić z Legią na zewnątrz, pokazywać, jak wiele rzeczy dzieje się u nas każdego dnia, a jednocześnie chcemy czerpać inspirację, spotykać się z młodymi ludźmi, wymieniać opinie i szukać nowych pomysłów. Mindspace Koszyki doskonale się do tego nadaje, to coś więcej niż tylko przestrzeń biurowa, tak jak Legia nie jest zwyczajną firmą – powiedziała Iza Kruk, rzecznik prasowy, Legia Warszawa S.A.
– Obecność Legii w przestrzeni Mindspace to dla nas zaszczyt. Legia nieustannie dąży do osiągnięcia kolejnych sukcesów. To cecha odzwierciedlana nie tylko przez przedsiębiorstwa i start-upy które wynajmują u nas przestrzeń, ale także przez samą firmę Mindspace. Dołączenie Legii do Mindspace po raz kolejny udowadnia, że coworking nowej ery – biura w otoczeniu inspirującej społeczności – jest odpowiedni dla każdego przedsiębiorstwa. Szczególnie dla firm, które dążą do osiągnięcia sukcesu. Legia dołączyła do rosnącej listy innowacyjnych podmiotów – małych i dużych firm, które nazywają Mindspace domem dla swojego biznesu. Zyskują one możliwość rozwoju w miejscu pracy, które jest czymś więcej niż tylko biurem – podkreślił Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu, Mindspace.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Różne firmy na całym świecie coraz częściej korzystają z powierzchni coworkingowych. Innowacyjne zespoły projektowe zdecydowanie preferują dynamiczny styl pracy w przestrzeniach Mindspace zamiast standardowych rozwiązań biurowych. Do klientów Mindspace należą m.in.: Microsoft, Booking.com, ABSL, Siemens, Samsung, Barclays Bank, Lufthansa, Hertha BSC, M&C Saatchi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing