TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LEGO Duplo wystartowało z kampanią wizerunkową „Na Wielki Start”

Firma LEGO rozpoczęła wizerunkową kampanię LEGO Duplo „Na Wielki Start". Celem tej aktywacji jest pokazanie rodzicom, jak ważną rolę w życiu dziecka odgrywa rozwój tzw. „inteligencji emocjonalnej”.
O autorze
0 min czytania 2021-05-21

– Wszechstronne doświadczenia we wczesnym dzieciństwie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu prawdziwego potencjału dziecka. Są one niezbędne w kompleksowym podejściu do rozwoju malucha, który obejmuje podstawowe umiejętności społeczno-emocjonalne, motoryczne, poznawcze i zdolności twórcze. Klocki LEGO DUPLO pomagają dzieciom kształtować najważniejsze umiejętności emocjonalne i zachowania, takie jak pewność siebie, zdolność wyrażania siebie i radzenia sobie z wyzwaniami. Najmłodsi mogą zbudować co tylko chcą, nie ma dobrych czy złych pomysłów. To po prostu świat nieskończonych możliwości – mówi Beata Kucejko, marketing director Lego.

Kampania Na Wielki Start prowadzona jest w telewizji oraz w digitalu. Jej realizacją zajęła się agencja mediowa Initiative, natomiast działania PR prowadzi Ogilvy.

Kampania potrwa trzy miesiące.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj