– Wszechstronne doświadczenia we wczesnym dzieciństwie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu prawdziwego potencjału dziecka. Są one niezbędne w kompleksowym podejściu do rozwoju malucha, który obejmuje podstawowe umiejętności społeczno-emocjonalne, motoryczne, poznawcze i zdolności twórcze. Klocki LEGO DUPLO pomagają dzieciom kształtować najważniejsze umiejętności emocjonalne i zachowania, takie jak pewność siebie, zdolność wyrażania siebie i radzenia sobie z wyzwaniami. Najmłodsi mogą zbudować co tylko chcą, nie ma dobrych czy złych pomysłów. To po prostu świat nieskończonych możliwości – mówi Beata Kucejko, marketing director Lego.
Kampania Na Wielki Start prowadzona jest w telewizji oraz w digitalu. Jej realizacją zajęła się agencja mediowa Initiative, natomiast działania PR prowadzi Ogilvy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa trzy miesiące.