Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Allegro i LEGO otwierają „Kwiaciarenkę” – kreatywną strefę marki w stylu retail media

Allegro i LEGO otwierają „Kwiaciarenkę” – kreatywną strefę marki w stylu retail media
Na Allegro ruszyła Kwiaciarenka LEGO – wirtualna strefa marki, w której zestawy z serii Botanical Collection zaprezentowano w formie bukietów kwiatów. To przykład kreatywnego wykorzystania retail media i brand storytellingu w e‑commerce.
O autorze
0 min czytania 2025-07-29

Allegro we współpracy z LEGO stworzyło specjalną przestrzeń sprzedażową inspirowaną klasyczną kwiaciarnią.

W „Kwiaciarence LEGO” prezentowane są zestawy z serii Botanical Collection, opisane i sfotografowane tak, jak prawdziwe kompozycje florystyczne.

Projekt pełni funkcję strefy marki na Allegro – podobnej do Amazon Brand Store – i łączy elementy brandingu z działaniami sprzedażowymi.

Każdy bukiet ma osobną podstronę z opisem, aranżacją i propozycją łączenia zestawów, co zwiększa potencjał cross‑sellingu.

Zdjęcia: Allegro

PS LEGO zbudowało dla Igi Świątek ogromną truskawkę z okazji wygranej na Wimbledonie