Małgorzata Bęczkowska objęła w Leo Burnett stanowisko Account Director’a i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę Orange. Ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży zdobywała obsługując takie marki jak: Visa, Microsoft, Premier czy MSW. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi IS.
Stanowisko Account Supervisor’a w teamie Orange Leo Burnett objęła Katarzyna Barczuk. Posiada ona sześć lat doświadczenia w branży, które zdobywała obsługując takich klientów jak: Bank BPH, Orange, JBB czy Carrefour. Poprzednio pracowała w agencji Saatch&Saatchi IS.
Zobacz również
Oba transfery do Leo Burnett podyktowane są strategią Power of One, według której Publicis Groupe tworzy multidyscyplinarne zespoły.
Do teamu Obsługi Klienta Orange w Leo Burnett na stanowisko Account Manager’a dołączyła również Luiza Szymańczak, która związana była wcześniej z agencją Kropka Bordo i Ogilvy&Mather. Pracowała na rzecz takich klientów jak: Reckitt Benckiser, USP Zdrowie czy Dr Eris HOTELE &SPA. Posiada 10 lat doświadczenia w branży.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach