W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecne we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym tych dotyczących reprezentacji oraz w Hejt Parkach, czyli popularnym formacie, w ramach którego widzowie mogą w trakcie rozmowy z zaproszonym gościem zadzwonić do studia i zadawać mu pytania. W ten sposób, poprzez obecność w popularnych programach Kanału Sportowego, Leroy Merlin chce wspólnie z kibicami dopingować naszą kadrę, jak również informować ich o nowościach w swojej ofercie oraz specjalnych okazjach tylko dla widzów Kanału.
Wzmacnianie sportowego ducha
Leroy Merlin od dawna jest blisko sportu i niezwykłych emocji towarzyszących tym wydarzeniom. Partnerstwo z Kanałem Sportowym, to naturalny krok do tego aby być także z odbiorcami, którzy właśnie tam śledzą rozgrywki sportowe, komentarze, dyskusje. Sportowego ducha czuć we wszystkich naszych sklepach a nasi pracownicy i klienci to w dużej części fani i kibice a często też aktywni sportowcy-amatorzy. Internet to dla nas naturalne środowisko prowadzenia biznesu, jeśli są osoby dla których jest to też naturalne miejsce do przeżywania sportowych emocji, to z przyjemnością będziemy im towarzyszyć na Kanale Sportowym – mówi Krzysztof Kordulewski, prezes zarządu Leroy Merlin Polska.
Zobacz również
Jesteśmy zadowoleni, że kolejna uznana marka dostrzega korzyści i potencjał współpracy z Kanałem Sportowym. Kibice coraz częściej stawiają na konsumpcję treści sportowych w Internecie a tutaj Kanał Sportowy jest zdecydowanym liderem i wyznacza trendy. Cieszymy się, że wiele marek to dostrzega i wybiera nas jako partnera, który jest gwarantem dobrej i efektywnej współpracy. Marka Leroy Merlin w oczywisty sposób łączy się z Kanałem Sportowym, nie tylko ze względu na wspieranie naszej reprezentacji Polski w piłce nożnej, ale również dlatego, że nasi fani to w dużej mierze mężczyźni, którzy są w grupie docelowej naszego partnera – mówi Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.
Reklamodawcy wierzą w nowe media
Kanał Sportowy, z 728 tysiącami subskrybentów, ponad 3 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie i 23 milionami wyświetleń w grudniu 2021, stał się dowodem na zachodzące zmiany w mediach sportowych. Kanał na YouTube w dzisiejszych czasach może przy zapewnieniu wysokiej jakości treści generować zasięgi lepsze od tradycyjnych telewizji, precyzyjnie docierając do fanów sportu. Tę zmianę rynkową dostrzega także Leroy Merlin.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Współpraca Leroy Merlin z Kanałem Sportowym potrwa do końca roku. W ramach partnerstwa marka będzie stale obecna we flagowych formatach dotyczących piłkarskiej reprezentacji Polski i futbolu reprezentacyjnego. W planach jest wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom Kanału.
Słuchaj podcastu NowyMarketing