Sieć sklepów budowlano-wykończeniowych Leroy Merlin w Portugalii wprowadziła do oferty męskie bokserki. Skąd taki pomysł? Wszystko zaczęło się od żartu i w równie żartobliwym tonie utrzymana została reklama „Leroy Merlundies” (połączenie słów „Leroy” i „undies”, czyli skrótu od słowa bielizna), informująca o poszerzeniu asortymentu Leroy Merlin.
Bokserki dostępne w ofercie sklepu nie są jednak zwyczajne. Zostały wzbogacone o dodatkowy fragment materiału, który gwarantuje użytkownikom wygodę i komfort nawet podczas wykonywania prac fizycznych w niestandardowych pozycjach.
Pojawieniu się bokserek Leroy Merlin na sklepowych półkach towarzyszy zabawny, 30-sekundowy klip, w którym wykorzystana zostaje sytuacja doskonale znana wielu z nas z prac budowalnych prowadzonych w domu. Pracownik Leroy Merlin, naprawiając jeden z domowych sprzętów, jest zmuszony do schylenia się, przez co noszone przez niego spodnie przesuwają się, niebezpiecznie odsłaniając fragment ciała. Okazuje się jednak, że dzięki bokserkom z podwyższonym stanem (a logo Leroy Merlin), może czuć się swobodnie nawet w tej sytuacji.




Za realizację kampanii „Leroy Merlundies” odpowiada agencja VML.
Zdjęcia: YouTube