Leszek gotowy na zimę

Zima co roku zaskakuje drogowców, ale nie Leszka Chmielewskiego, który odpowiednio przygotował się na jej nadejście i zachęca wszystkich do robienia zapasów. Wraz ze spadkiem temperatury Lech Premium pojawi się w sklepach w nowych, limitowanych opakowaniach.
O autorze
1 min czytania 2014-12-10

O zimowej gotowości Leszka dowiemy się z telewizji, Internetu i nośników OOH. Kampania rozpocznie się 15 grudnia.

Leszek Chmielewski pozytywnie wpłynął już na miliony osób. Miłośnicy marki, którzy z niecierpliwością czekali na kolejną odsłonę jego przygód, odkryją zimowe wcielenie Leszka – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek. – W grudniu Leszek będzie inspirował do szukania własnych, oryginalnych rozwiązań na mroźne dni, ale i zachęci do robienia zimowych zapasów.

Leszek nie zapada w zimowy sen. Działa i niebawem znów będzie o nim głośno. Wystąpi w nowym spocie, który będzie można zobaczyć w najważniejszych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od 15 grudnia. Na ulicach największych miast pojawią się citylighty, a na fanpage’u Lecha Premium zorganizowany zostanie konkurs dla miłośników marki.

W sklepach już można odnaleźć specjalną, zimową edycję puszek. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa projekty opakowań – zarówno na pojedyncze puszki, jak i na opakowania zbiorcze. Wszystkie przypominają wełniane swetry, w których łatwiej przetrwać zimowe dni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Scenariusz spotów i materiały ATL przygotowało GPD Advertising. Agencja odpowiada również za koncepcję kreatywną opakowań, które wykonało Mango Design. Produkcją spotu zajęło się Platige Image. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Działania interaktywne prowadzi agencja LubięTo. Planowanie i zakup mediów należały do domu mediowego MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing