O zimowej gotowości Leszka dowiemy się z telewizji, Internetu i nośników OOH. Kampania rozpocznie się 15 grudnia.
Leszek Chmielewski pozytywnie wpłynął już na miliony osób. Miłośnicy marki, którzy z niecierpliwością czekali na kolejną odsłonę jego przygód, odkryją zimowe wcielenie Leszka – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek. – W grudniu Leszek będzie inspirował do szukania własnych, oryginalnych rozwiązań na mroźne dni, ale i zachęci do robienia zimowych zapasów.
Zobacz również
Leszek nie zapada w zimowy sen. Działa i niebawem znów będzie o nim głośno. Wystąpi w nowym spocie, który będzie można zobaczyć w najważniejszych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od 15 grudnia. Na ulicach największych miast pojawią się citylighty, a na fanpage’u Lecha Premium zorganizowany zostanie konkurs dla miłośników marki.
W sklepach już można odnaleźć specjalną, zimową edycję puszek. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa projekty opakowań – zarówno na pojedyncze puszki, jak i na opakowania zbiorcze. Wszystkie przypominają wełniane swetry, w których łatwiej przetrwać zimowe dni.
Scenariusz spotów i materiały ATL przygotowało GPD Advertising. Agencja odpowiada również za koncepcję kreatywną opakowań, które wykonało Mango Design. Produkcją spotu zajęło się Platige Image. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Działania interaktywne prowadzi agencja LubięTo. Planowanie i zakup mediów należały do domu mediowego MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing