Jest to pierwsza akcja promocyjna w sieci Carrefour, do której został zaproszony influencer. Maluchy zostały odrestaurowane i odpicowane przez Michała Jesionowskiego, prowadzącego kanał na YouTube pod nazwą „Miłośnicy czterech kółek”. Design samochodów inspirowany jest różnymi etykietami piwa Lech: Lech Free, Lech Premium i Lech Ice, a ich ekspozycję można zobaczyć w sklepach Carrefour w C.H. Arkadia i C.H. Wileńska w Warszawie oraz C.H. Posnania w Poznaniu. Zwycięzcy sami zdecydują, który spośród trzech Maluchów będzie w ich posiadaniu, co wzbudziło ogromny entuzjazm i wywołało falę pozytywnych komentarzy. To najlepszy dowód, że Leszek stanął na wysokości zadania!
Za kreację i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa Advalue.
Zobacz również
PS Maluch dla Toma Hanksa
Ponad 120 tys. zł zebrane dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej i drugie tyle zadeklarowane przez Toma Hanksa, medialny buzz, a do tego dziesiątki tysięcy osób w całym kraju gotowe wesprzeć finansowo przedsięwzięcie – Gemini Park podsumował efekty akcji „Bielsko-Biała dla Toma Hanksa”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach