Art director Leszek Ziniewicz i copywriter Łukasz Witkiewicz mogą pochwalić się stażem w branży dłuższym niż dwie dekady. Ziniewicz zaczynał swoją przygodę z reklamą w nieistniejącej już dziś agencji DMB&B, a Witkiewicz w Leo Burnett Warszawa. Razem pracują od 19 lat. W swoim portfolio zgromadzili prace dla klientów takich jak Fiat, Castorama, IKEA, P&G, PKO Bank Polski, Millennium, Sony, Heinz, Mleko Łaciate, PZU. Na swoim koncie mają szereg nagród z festiwali krajowych i zagranicznych. Pracowali razem m.in. w Leo Burnett, Ad Fabrika Draft FCB, Duda Polska.
W Walk Creative Ziniewicz i Witkiewicz objęli funkcje Creative Group Headów. Odpowiadać będą za bieżące prace dla takich klientów jak: Volkswagen Samochody Użytkowe, Vision Express czy sieć centrów handlowych Atrium. Agencja planuje dalszą rozbudowę zespołu kreatywnego na wiosnę 2019 roku.