„Let The Journey Begin”: problem z zakupem nieruchomości w Nowym Jorku ukazany w renesansowym wydaniu

„Let The Journey Begin”: problem z zakupem nieruchomości w Nowym Jorku ukazany w renesansowym wydaniu
StreetEasy, firma z branży nieruchomości w swojej kampanii „Let The Journey Begin" zwraca uwagę na problem związany z zakupem domu w Nowym Jorku. Proces ten nazywa epicką odyseją, a zyskanie swojego mieszkania porównuje do dzieła sztuki – z uwagi na dostępność tylko dla nielicznych osób.
O autorze
1 min czytania 2024-04-17

W ramach akcji powstały grafiki oraz murale, które mają charakter dramatycznego renesansowego malarstwa. Dzięki tego rodzaju formie, twórcy chcieli przedstawić skomplikowane uczucia towarzyszące poszukującym domu.

fot. Mother New York

W kampanii przedstawiono siedem kluczowych kamieni milowych w podróży kupującego: od momentu podjęcia decyzji o przedłużeniu umowy najmu, przez przeszukanie gmin pod przewodnictwem doświadczonego agenta, aż po moment zdobycia kluczy i zostania własnym właścicielem.

Grafiki zawierają humorystyczne lokalne akcenty, które rozpoznają tylko nowojorczycy, np. postać Dana Smitha, znanego nauczyciela gry na gitarze i lokalnego ulicznego grajka czy Leh-Boy’a – człowieka, który porusza się po Nowym Jorku rowerem, przewożąc na głowie różne dziwne przedmioty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. StreetEasy

– Kupno domu jest wyzwaniem wszędzie, ale szczególnie w Nowym Jorku, gdzie proces jest również dłuższy i droższy. Jest to nie tylko duża inwestycja finansowa, ale także głęboko osadzone osobiste i emocjonalne wydarzenie w życiu. Ważne było dla nas ożywienie kampanii, która uchwyciła kompleksową podróż kupującego, w tym wiele wzlotów i upadków, prób i udręk, które są rzeczywistością związaną z rozpoczynaniem złożonej podróży, szczególnie na tym rynku – powiedziała Bridget Sullivan, dyrektor ds. marketingu zintegrowanego w StreetEasy.

Za kampanię odpowiada agencja kreatywna Mother New York oraz partner artystyczny Buck.

PS Frida Kahlo i Vincent van Gogh vs. opinie klientów. Czy da się połączyć sztukę z marketingiem? – pyta AICP

A co, gdyby Frida Kahlo i Vincent van Gogh. spotkali się w gośćmi MoMA i usłyszeli, że ich obrazy nie podobają się publiczności? Tegoroczną edycję konkursu AICP Awards promuje humorystyczny filmik „Museum-Worthy”, w którym takie rzeczy są możliwe.

PS2 Hiszpańskie miasto walczy z brudem w kampanii inspirowanej katalogiem IKEA

„Brutea” (w języku walenckim – brud), czyli magazyn stworzony na bazie katalogu szwedzkiej sieci sklepów IKEA, to punkt wyjścia w kampanii uświadamiającej mieszkańcom hiszpańskiego miasta Dénia problem związany z zaśmiecniem ulic. Na plakatach, poza zdjęciami stylizowanymi na reklamy IKEA, jest także numer telefonu dedykowany usłudze bezpłatnego odbioru zużytych mebli.