Niespełna rok temu, jesienią 2022 r., Lidl Polska wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi wspierali polskie placówki edukacyjne w ramach akcji „Szkoły pełne talentów”. W akcji udział wzięło ponad 10 000 szkół, które zyskały nowy sprzęt, a także miały doskonałą okazję do integracji i działania we wspólnej sprawie. Tym razem sieć postanowiła skoncentrować się na kształtowanie pozytywnych nawyków u wszystkich Polaków. Jest to pierwsza tego typu akcja sieci handlowej w Polsce. Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia.
W nowej kampanii Lidl Polska przekonuje, że warto zadbać o trzy strefy swojego życia: zdrowe odżywianie wraz z budowaniem prawidłowych nawyków żywieniowych, podejmowanie aktywności fizycznej oraz troska o swoje samopoczucie i zdrowie psychiczne. Dzięki holistycznemu podejściu zmiany są łatwiejsze do wprowadzenia.
Zobacz również
W nową kampanię Lidl Polska zaangażowanych jest wiele osób, które wspólnie troszczą się o zdrowie Polaków. Na czele „drużyny Lidla” stoją ambasadorowie – Anna i Robert Lewandowscy, ale zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska oraz trener Jakub Głąb. Dzięki poradom specjalistów można dowiedzieć się, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. W każdym tygodniu sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.
– Lidl Polska od lat oferuje Polakom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony. Teraz dodatkowo zachęcamy wszystkich do podjęcia dodatkowych działań w trosce o swój dobrostan. Zmiana może rozpocząć się tu i teraz, a do jej osiągnięcia wystarczy podstawowa aktywność fizyczna czy drobne modyfikacje jadłospisu – może to być na przykład przestrzeganie zasady spożywania pięciu porcji warzyw i owoców każdego dnia. Jako Lidl Polska chcemy towarzyszyć Polakom w tej drodze ku lepszemu, tak jak towarzyszymy im podczas codziennych zakupów. Naszym celem jest zaproszenie wszystkich do zmiany swoich nawyków – warto pomyśleć o zdrowiu swoim i bliskich – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.
– Zdrowie to jedna z największych wartości w naszym życiu. To podstawa nie tylko do osiągania sportowych sukcesów, ale również do dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego. Dlatego od lat zachęcam do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji. To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans – mówi Anna Lewandowska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Dla zachowania zdrowia warto codziennie podejmować wysiłek. Budowanie nawyków to bardzo trudna i mozolna praca, ale z czasem jest coraz łatwiej, a obserwowanie zmiany przynosi wiele satysfakcji. Ważne, żeby podjąć pierwszy krok – to od niego wszystko się zaczyna – a następnie być konsekwentnym w swoim działaniu. Cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia – mówi Robert Lewandowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach kampanii zostały wykorzystane narzędzia komunikacji 360. Informacje na temat akcji można znaleźć w telewizji, radio, digitalu, nośnikach OOH, a także we własnych kanałach Lidl Polska, takich jak gazetki, social media czy YouTube. Za realizację odpowiada agencja GPD.
PS Kolekcja 4F we współpracy z Robertem Lewandowskim
Mocny sportowy design oraz futuryzm połączony z klasyką to najnowsza kolekcja stworzona we współpracy 4F i Roberta Lewandowskiego. Główną inspiracja przy kreowaniu linii był grecki stadion Panathinaikos. 4FxRL9 to połączenie streetstyle’u i antycznych odniesień.
PS2 Agencja CAA będzie odpowiedzialna za globalną reprezentację reklamową Roberta Lewandowskiego
Creative Artists Agency (CAA) podpisała kontrakt z Robertem Lewandowskim i będzie go komercyjnie reprezentować na całym świecie. Obsługą zajmie się oddział CAA Sports, globalnie reprezentujący ponad 1400 najlepszych piłkarzy, menedżerów i trenerów.