Niemiecki oddział Lidla, zainspirowany dużym sukcesem, jaki odnoszą wegańskie produkty marki Beyond Meat, postanowił wprowadził na rynek swoją własną imitację mięsa. Nowe roślinne produkty, składające się z warzyw, soi, białka grochu i pszenicy oraz soku z buraków, pojawiły się niedawno w tamtejszych sklepach sieci pod marką własną „Next Level Meat”.
Teraz Lidl postanowił ruszyć z promocją swojego nowego brandu, a co za tym idzie – przekonać społeczeństwo do diety wegańskiej. W związku z tym, po ulicach 12 niemieckich miast, w okresie od października do listopada br., będzie jeździł specjalny food truck, w którym mieszkańcy będą mogli skosztować wegańskie „mięso” Lidla.
Zobacz również
Jeżeli nowa roślinna oferta sieci zostanie pozytywnie przyjęta w Niemczech, nie wykluczone, że zostanie wprowadzona też do innych europejskich krajów, w tym do Polski.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W października br. do menu restauracji znajdujących się na terenie amerykańskich Disneylandów wprowadzono kilkaset nowych, całkowicie wegańskich potraw.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
KFC wprowadził też do swoich restauracji w Wielkiej Brytanii wegańskiego burgera o dość sugestywnej nazwie – „The Imposter”, czyli oszust. Zamiast tradycyjnego kotleta z kurczaka w potrawie znajdzie się tzw. quorn.
PS3
W marcu br. w swoich norweskich sieciach McDonald’s prowadził testy warzywnych nuggetsów.
PS4
Burger King to kolejna sieć fast foodowa, która zdecydowała się wprowadzić do swojego menu ofertę dla wegetarian – już teraz dostępny jest wege burger z serem Halloumi.