Lidl wprowadza do sprzedaży szybkie testy antygenowe w kierunku SARS-COV-2

Lidl wprowadza do sprzedaży szybkie testy antygenowe w kierunku SARS-COV-2
Lidl wprowadza do sprzedaży testy antygenowe w kierunku SARS-COV-2, przeznaczone do samokontroli. Produkt pozwala wykryć antygeny wirusa w wymazach z przedniej części nosa. Testy pojawią się w sprzedaży już od piątku, 7 maja.
O autorze
1 min czytania 2021-05-05

Szybki test antygenowy w kierunku SARS-CoV-2 jest wyrobem medycznym do diagnostyki in vitro używanym w diagnostyce zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2. Test oferowany przez Lidl Polska pozwala w jakościowy sposób wykryć antygen wirusa SARS-CoV-2 w wymazach z przedniej części nosa (jedynie 2,5 cm) u osób z podejrzeniem zakażenia COVID-19. Testy od Boson Biotech będą oferowane wyłącznie w zestawie pięciu sztuk. Do każdego testu dołączona jest sterylna wymazówka, probówka, roztwór ekstrakcyjny oraz instrukcja. Wiarygodność diagnostyczna testu jest bardzo wysoka, o czym świadczą wskaźniki swoistości (99,20%), dokładności (98,72%) oraz czułości testu na poziomie 96,77%, a wynik otrzymujemy już po 15 minutach.

Test jest przeznaczony do samokontroli i może być wykonany w warunkach domowych. Test antygenowy w kierunku SARS-COV-2 można wykonać bez względu na to, czy osoba wykonująca test ma objawy zakażenia, czy też nie. Badania wykazały, że wcześniejsze wykonanie testu, tj. w pierwszych 4 dniach choroby, wiąże się z wyższym stężeniem antygenu, co pozwala na jego łatwiejsze wykrycie.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pod koniec marca br. Lidl poszerzył swoją ofertę o testy na przeciwciała SARS-CoV-2, które pozwolą sprawdzić, czy osoba wykonująca test przebyła już infekcję. Badanie wykryje przeciwciała w klasie IgM oraz IgG.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od 15 marca br. w sklepach sieci Biedronka sprzedawane są certyfikowane testy wykrywające przeciwciała SARS-CoV-2. Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98%.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się