TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lifetube i IMOK ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji we współpracy z ekspertami agencji Lifetube stworzyli Akademię Influencer Managera. Po sukcesie pierwszej edycji szkolenia organizatorzy postanowili uruchomić kolejną, która rozpocznie się już 7 listopada.
O autorze
1 min czytania 2023-11-03

Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców oraz IMOK, placówka oświatowa oferująca kursy, szkolenia i certyfikaty zawodowe ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera. Szkolenie potrwa 4 miesiące, podczas których uczestnicy poznają techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów, zdobędą wiedzę na temat skutecznego content marketingu oraz nauczą się profesjonalnej obsługi klienta.

Szczegóły projektu

Opiekunką merytoryczną programu jest Martyna Adamus, Influencer Management Directorka w Lifetubie. W gronie wykładowców znaleźli się między innymi: Marcin Pyć, Head of Network Management w Lifetubie, Karolina Łach i Kacper Pakuła, Group Influencer Managerowie, Adam Romanowski, Head of Lifetube Labels, a także mecenas Małgorzata Jaworska-Woźniak, ekspertka od prawa autorskiego i prawnych aspektów reklamy w mediach społecznościowych.

– Akademia Influencer Managera to idealny kurs dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w tej branży. Uczestnicy w ramach 4-miesięcznego programu rozwojowego będą mieli możliwość zdobycia wiedzy od ekspertów, którzy na co dzień współpracują z popularnymi twórcami internetowymi. Szkolenie przeznaczone jest nie tylko dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, ale również dla tych, którzy chcieliby się przebranżowić i spróbować swoich sił w influencer marketingu – mówi Kacper Pakuła, Group Influencer Manager w Lifetubie.

Podczas szkolenia eksperci i praktycy z branży przekażą uczestnikom wiedzę z zakresu managementu twórców, obsługi klienta, zarządzania kryzysowego, komunikacji i budowania relacji, mediów społecznościowych, prawa autorskiego, zarządzania wizerunkiem oraz etyki. Osoby, które ukończą szkolenie i z wynikiem pozytywnym zdadzą egzamin końcowy, otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności zdobyte w obrębie studiowanego zawodu.

PS Wybrano najlepsze kampanie marketingowe na TikToku!

Podczas finałowej gali TikTok Ad Awards wyróżnione zostały marki w czterech kategoriach: Greatest Creative, Greates Performance, Greatest Small Business, a główną nagrodę – Greatest TikTok – otrzymał Rossmann za kampanię promującą „MEGA!”.

PS2 Nowa agencja reklamowa Esperienza Creative Technology – siła doświadczenia i pasji

Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj