Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Limitowana edycja czekolad od E.Wedel i Tymbarka

Limitowana edycja czekolad od E.Wedel i Tymbarka
Dwie polskie marki – E.Wedel i Tymbark – stworzyły limitowaną edycję czekolad. W wyniku współpracy powstały dwa nowe smaki: mleczna jabłko-wiśnia i mleczna jabłko-mięta.
O autorze
1 min czytania 2025-02-20

E.Wedel oraz Tymbark prezentują wspólną linię słodyczy. To nowe mleczne czekolady wedlowskie inspirowane połączeniami smakowymi napojów Tymbark.

Słodka niespodzianka w środku

E.Wedel wprowadził element zabawy, integrując w opakowaniach kultowy kapsel Tymbarku. W środku opakowań na konsumentów czekają kontekstowe hasełka.

– Tworząc nową linię czekolad, chcieliśmy połączyć to, co w obu markach najlepsze – tradycję, rozpoznawalność i odważne podejście do smaków. Jabłko-Wiśnia i Jabłko-Mięta to wyjątkowe kompozycje, które przywołują wspomnienia, a jednocześnie zaskakują orzeźwiającą owocowością – Paweł Dybek, Młodszy Kierownik Marki w E.Wedel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania marketingowa „Kultowe połączenia pełne przyjemności”  

Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze kampania marketingowa pod hasłem „Kultowe połączenia pełne przyjemności”. Planowane są działania w obszarze brandowych kanałów social media. 

– Najnowsza linia czekolad mlecznych E. Wedel i Tymbark, inspirowana kultowymi napojami, to wspólna interpretacja idei KOCHAJ ŻYCIE. Łącząc kremową słodycz czekolady z owocowymi doznaniami oraz pozytywnymi hasłami spod kapsla, chcemy inspirować konsumentów do czerpania radości z codziennych chwil, drobnych przyjemności czy nowych doświadczeń. Każda kostka jest miłym gestem dla samego siebie lub bliskiej osoby – Paulina Nowak-Staruszniak, Brand Manager marki Tymbark Grupy Maspex.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreację kampanii przygotowała agencja Plej, a projekt opakowań opracowała agencja brandingowa WRD. Za komunikacją stoi natomiast agencja 24/7Communication. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko