E.Wedel oraz Tymbark prezentują wspólną linię słodyczy. To nowe mleczne czekolady wedlowskie inspirowane połączeniami smakowymi napojów Tymbark.

Zobacz również
Słodka niespodzianka w środku
E.Wedel wprowadził element zabawy, integrując w opakowaniach kultowy kapsel Tymbarku. W środku opakowań na konsumentów czekają kontekstowe hasełka.
– Tworząc nową linię czekolad, chcieliśmy połączyć to, co w obu markach najlepsze – tradycję, rozpoznawalność i odważne podejście do smaków. Jabłko-Wiśnia i Jabłko-Mięta to wyjątkowe kompozycje, które przywołują wspomnienia, a jednocześnie zaskakują orzeźwiającą owocowością – Paweł Dybek, Młodszy Kierownik Marki w E.Wedel.
Kampania marketingowa „Kultowe połączenia pełne przyjemności”
Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze kampania marketingowa pod hasłem „Kultowe połączenia pełne przyjemności”. Planowane są działania w obszarze brandowych kanałów social media.
Playbook #1: Influencer marketing. Twórcy, marketerzy, agencje – gra o sukces
– Najnowsza linia czekolad mlecznych E. Wedel i Tymbark, inspirowana kultowymi napojami, to wspólna interpretacja idei KOCHAJ ŻYCIE. Łącząc kremową słodycz czekolady z owocowymi doznaniami oraz pozytywnymi hasłami spod kapsla, chcemy inspirować konsumentów do czerpania radości z codziennych chwil, drobnych przyjemności czy nowych doświadczeń. Każda kostka jest miłym gestem dla samego siebie lub bliskiej osoby – Paulina Nowak-Staruszniak, Brand Manager marki Tymbark Grupy Maspex.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kreację kampanii przygotowała agencja Plej, a projekt opakowań opracowała agencja brandingowa WRD. Za komunikacją stoi natomiast agencja 24/7Communication.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko