Linia słodyczy bez dodatku cukru od marki Wawel teraz w nowej odsłonie

O autorze
1 min czytania 2023-08-14

Tego lata marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę linii słodyczy bez dodatku cukru. Opakowania z tej serii zyskały nową szatę graficzną, a do produktów dołączyła nowość – czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi. 

Nowa czekolada Wawel Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi bez dodatku cukru to niezwykle intensywny, czekoladowy smak połączony z cytrusową nutą. Cała linia słodyczy bez dodatku cukru (BDC) została stworzona zgodnie z ideą Dobrych Składników, dzięki której wyroby krakowskiego producenta nie zawierają zbędnych dodatków, takich jak substancje konserwujące, barwniki czy sztuczne aromaty.

– Nasza nowa czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi to propozycja dla wszystkich miłośników słodkości, którzy poszukują jednocześnie wysokiej jakości, doskonałego smaku i gwarancji, że spożywają produkt bez dodatku cukru. Podobnie jak inne produkty marki Wawel, cała linia słodyczy BDC nie zawiera barwników ani sztucznych aromatów, a dodatkowo czekolady gorzka i gorzka z cząstkami pomarańczowymi są odpowiednie dla wegan. Słodycze z serii bez cukru są więc świetną propozycja dla osób szukających słodkości bez wyrzeczeń. Świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska dla tych, którzy chcą ograniczyć cukier w diecie lub prowadzą aktywny tryb życia – mówi Agnieszka Jakubek, Brand Manager w firmie Wawel SA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe opakowania w kolorach bieli i błękitu

Linia słodyczy Wawel bez dodatku cukru zyskała nową, subtelną szatę graficzną. Opakowania, na których króluje biel oraz błękit, nadały jej spójności i jeszcze większej lekkości. Klienci sięgający po produkty Wawel z linii BDC mogą wybierać spośród czekolad w trzech smakach: mlecznej, gorzkiej 70% i tegorocznej nowości – gorzkiej 70% z cząstkami pomarańczowymi. Linię uzupełniają dwa smaki kruchych wafli o smaku kakaowym i waniliowym z dużą ilością nadzienia (aż 67% masy produktu).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 7Up prezentuje nowe logo

PepsiCo zaprezentowało kolejną zmianę wśród marek napojów należących do koncernu. Tym razem odświeżona została identyfikacja wizualna 7Up.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 Rebranding Twittera – nowa tożsamość czy kolejne kontrowersje?

W ciągu ostatnich miesięcy platforma przeszła szereg zmian, w tym rebranding i zmiana kierownictwa, co wpłynęło na jej funkcjonowanie i dynamikę. Spojrzeliśmy na nie z marketingowego punktu widzenia.