Nagrodzona Oscarem aktorka i filantropka jest fanką marki Emirates i częstą pasażerką, która już wielokrotnie odwiedzała Dubaj. W ekskluzywnym materiale zza kulis nagranym na pokładzie flagowego samolotu Emirates A380, Cruz ujawniła swoją pasję do Emirates i swoje pozytywne skojarzenia z marką, stwierdzając, że była podekscytowana współpracą z Emirates po latach podróżowania tymi liniami, podczas jednych z najbardziej wyjątkowych podróży w jej życiu.
Od czerwca 2023 r. nowe spoty telewizyjne zostaną wyemitowane na całym świecie, zarówno w języku angielskim, jak i hiszpańskim, ojczystym języku Penelope Cruz. Krótkie reklamy z inspirującym hasłem „Samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy” (ang. „travel is not just about the end destination; it’s also about how you get there”) przedstawiają Penelope Cruz korzystającą ze wszystkich ekskluzywnych udogodnień, których doświadczają klienci Emirates w klasie pierwszej i biznes podczas lotów w nawiązaniu do hasła linii: Fly Better, od napojów w saloniku pokładowym A380, przez przyjemny prysznic nad chmurami, oglądanie meczu piłki nożnej podczas transmisji na żywo, po delektowanie się obfitymi porcjami luksusowego kawioru. Z kolei w innych spotach Cruz zachwyca się nowymi przestronnymi fotelami klasy ekonomicznej premium linii Emirates.
Zobacz również
Penelope Cruze porozumiewa się z personelem pokładowym Emirates w wielu językach i korzysta z szerokiej gamy filmów i materiałów w wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej Emirates ice, wyświetlanych na 32-calowym ekranie LCD Full HD – największym w branży lotniczej. Cruz została również sfilmowana podczas korzystania z osobistego panelu kontroli temperatury w swojej kabinie klasy pierwszej, w trakcie podziwiania podniebnych widoków dzięki specjalnie zaprojektowanej lornetce, a także w piżamie nawilżającej Emirates, podczas sjesty w wygodnym fotelu rozkładanym do pozycji leżącej, w otoczeniu szeregu luksusowych udogodnień – dzięki czemu jej podróż od samego początku jest niezwykle udana.
Reżyserem i twórcą każdego z nowych spotów telewizyjnych jest Robert Stromberg, hollywoodzki reżyser, dwukrotny zdobywca Oscara, który w swojej bogatej karierze zdobył 21 nagród i 30 nominacji dla filmów, seriali telewizyjnych i reklam. Stromberg ściśle współpracował z zespołem marki Emirates, by zapewnić, że spoty telewizyjne oddają przemyślany luksus podróży Fly Better, zachowując przy tym szczyptę charakterystycznego dla Cruz poczucia humoru. Serię spotów telewizyjnych wspierał również renomowany dom produkcyjny Ridley Scott Associates oraz Framestore – wielokrotnie nagradzane studio kreatywne specjalizujące się w efektach specjalnych.
– Dla Emirates priorytetem jest przede wszystkim wierność mottu Fly Better, gdzie podróż jest równie ważna jak samo miejsce docelowe. Dbamy o każdy detal doświadczeń Emirates, dlatego zależało nam na tym, aby ambasadorka odzwierciedlała markę Emirates – musiała to być osoba z klasą, stylowa i o nowoczesnym, światowym wizerunku. Penelope była idealnym wyborem – powiedział Richard Billington, Emirates’ Senior Vice President of Brand and Advertising.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Penelope Cruz, podążając śladami innych reklam, które odniosły globalny sukces, takich jak Burj Girl, Jennifer Aniston na pokładzie Emirates i Gerry the Goose, będzie partnerować w serii reklam, które zostaną wyemitowane na całym świecie w telewizyjnych kanałach informacyjnych i pojawią się na kanałach cyfrowych Emirates, a kolejne wspólne działania zostaną ogłoszone w nadchodzącym roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Samolot linii Emirates zostanie poddany recyklingowi i przerobiony na meble oraz pamiątki
Innowacyjna inicjatywa Emirtes Airlines ma na celu zmniejszenie szkodliwego wpływu procesu rozbiórki samolotów na środowisko i ograniczenie marnotrawstwa składowanych odpadów. Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że pierwszy raz w historii części samolotu wycofanego z użytku zostaną poddane recyklingowi na tak szeroką skalę.