LinkedIn wprowadził możliwość umawiania spotkań biznesowych

LinkedIn wprowadził możliwość umawiania spotkań biznesowych
LinkedIn postanowił wyjść na przód swoim użytkownikom i ułatwić im życie, wprowadzając nową funkcję do swojej aplikacji – umawianie spotkań biznesowych podczas rozmowy, bez konieczności opuszczania platformy.
O autorze
1 min czytania 2019-03-26

>>> LinkedIn: kogo marketerzy powinni obserwować na LinkedInie?
>>> LinkedIn: najciekawsze zagraniczne strony firmowe [przegląd]
>>> LinkedIn to więcej niż wirtualne CV. 5 wskazówek, jak tworzyć dobre i angażujące treści
>>> Jak właściwie kreować wizerunek za pomocą treści na LinkedInie?

Platforma społecznościowa LinkedIn wprowadziła nową funkcję do swojej aplikacji – możliwość ustalania spotkań podczas rozmowy z drugim użytkownikiem.

W oknie rozmowy w aplikacji pojawiła się teraz nowa opcja – dostępność. Podczas rozmowy z użytkownikiem, będziemy mogli oznaczyć tam te daty, podczas których mamy czas na spotkanie. Aplikacja pobierze też dane z naszego kalendarza w telefonie, dzięki czemu nie będziemy musieli opuszczać platformy, by sprawdzić, w które dni jesteśmy dostępni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, w niedalekim czasie do aplikacji zostanie wprowadzona możliwość ustalenia lokalizacji naszego spotkania. Aby to zrobić, trzeba będzie wybrać na mapie konkretne miejsce, w których chcemy się spotkać. Nic prostszego.

Niewątpliwie nowa funkcja w aplikacji LinkedIna jest dużym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla osób, które spotkania biznesowe odbywają bardzo często.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się