LION – po raz kolejny „rozdaje” darmowy Internet

Należąca do Nestlé marka LION, we współpracy z operatorem sieci Orange, po raz kolejny przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką.
O autorze
1 min czytania 2015-08-26

By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie.

Działania marketingowe prowadzone przez markę LION wychodzą naprzeciw potrzebom młodych ludzi, którzy obecnie żyją dynamicznie i chcą być dostępni on-line gdziekolwiek się znajdują. Niestety dla wielu z nich Internet w telefonie jest ciągle za drogi. Dzięki wspólnym działaniom marki LION i Orange, nastolatkowie otrzymują darmowy dostęp do sieci, czyli dokładnie to, co jest dla nich najważniejsze, a na co często nie mogą sobie pozwolić ze względu na wysokie koszty.

Aby skorzystać z bezpłatnego pakietu internetowego, wystarczy kupić dowolny baton LION w promocyjnym opakowaniu, znaleźć unikalny kod w środku i wysłać go za pomocą SMS. Warto podkreślić, że SMS ze zgłoszeniem jest bezpłatny.

Promocja wystartowała 17 sierpnia i potrwa aż do końca lutego 2016 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo promocja będzie wspierana szeroką kampanią marketingową, zarówno w ogólnopolskiej telewizji, jak również w Internecie, na platformach VOD. Ponadto w puntach sprzedaży pojawią się materiały POS. Regulamin promocji dostępny jest na stronie.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się