By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie.
Działania marketingowe prowadzone przez markę LION wychodzą naprzeciw potrzebom młodych ludzi, którzy obecnie żyją dynamicznie i chcą być dostępni on-line gdziekolwiek się znajdują. Niestety dla wielu z nich Internet w telefonie jest ciągle za drogi. Dzięki wspólnym działaniom marki LION i Orange, nastolatkowie otrzymują darmowy dostęp do sieci, czyli dokładnie to, co jest dla nich najważniejsze, a na co często nie mogą sobie pozwolić ze względu na wysokie koszty.
Zobacz również
Aby skorzystać z bezpłatnego pakietu internetowego, wystarczy kupić dowolny baton LION w promocyjnym opakowaniu, znaleźć unikalny kod w środku i wysłać go za pomocą SMS. Warto podkreślić, że SMS ze zgłoszeniem jest bezpłatny.
Promocja wystartowała 17 sierpnia i potrwa aż do końca lutego 2016 r.
Dodatkowo promocja będzie wspierana szeroką kampanią marketingową, zarówno w ogólnopolskiej telewizji, jak również w Internecie, na platformach VOD. Ponadto w puntach sprzedaży pojawią się materiały POS. Regulamin promocji dostępny jest na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing