Specjalnie oznaczone produkty – śledzie Wiejskie, śledzie w śmietanie oraz śledzie a’la Matjas są bohaterami nowego spotu marki Lisner. Michel Moran wraz z kuzynem ze Skandynawii zdradzają jaki jest najlepszy sposób na wzmacnianie systemu odpornościowego i zachęcają do jedzenia śledzi. Ogólnopolska kampania „Apetyt na zdrowie” ma na celu promowanie właściwości tej ryby, którą można uznać za superfood.
Zawarta w nim witamina D wspomaga system odpornościowy, zaś inne składniki takie, jak kwasy tłuszczowe Omega-3 (EPA i DHA) są niezwykle ważne dla prawidłowego funkcjonowania serca, wspomagają wzrok i funkcjonowanie mózgu. Ponadto jest bardzo smaczny i można jeść go na setki sposobów. To właściwości śledzia – wyjątkowej ryby morskiej.
Zobacz również
– Przebadaliśmy nasze produkty i wiemy, że poziom zawartej w nich witaminy D oraz kwasów tłuszczowych Omega-3 uprawnia nas do umieszczania oświadczeń zdrowotnych na opakowaniach – mówi Danuta Łukaszewicz, starszy specjalista ds. Żywnościowych Regulacji Prawnych w firmie Lisner.
Dlatego ta obdarzona niezwykle istotnymi dla naszego zdrowia właściwościami ryba pojawia się w trzech odsłonach, w najnowszej kampanii marki Lisner. Każdy z promowanych produktów ma na opakowaniu specjalne oznaczenia i informacje na temat referencyjnych wartości spożycia witaminy D dla osób dorosłych (RWS) w 100g. Taka porcja śledzia w śmietanie stanowi 46% RWS, 100 g śledzi wiejskich stanowi 88% RWS, zaś 100 g śledzi a`la Matjas to aż 194% RWS.
Spoty reklamowe, w których występuje ambasador marki, Michel Moran, można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach tv (TVN, Polsat i TVP) oraz stacjach tematycznych, a także na kanale YouTube marki. Zaplanowano także kampanię online video/ VOD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spot zrealizowały agencje: Agencja Reklamowa Bardzo oraz Papaya Films.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.