– Angelika Mucha jest z nami od samego początku jako ambasadorka marki hi hybrid, dlatego z przyjemnością włączyliśmy ją do prac nad jesienną kolekcją jako hi Colour Creator. Wiemy, że Angelika jest wielką miłośniczką kawy, stąd pomysł na koncept, w który idealnie się wpisuje. Wspólnie stworzyliśmy linię 12 niesamowitych kolorów hi choco&latte, w której znajdziemy, m.in waniliowy odcień café latte, czekoladowa mocca czy głęboki, ciepły brąz cold brew. Mamy nadzieję, że zdobędzie uznanie miłośniczek hybryd – mówi Joanna Augustyniak Junior Brand Manager hi hybrid.
W najbliższych miesiącach ambasadorka littlemoonster96 wraz z marką hi hybrid skupią się na promowaniu nowej kolekcji hi choco&latte na swoich oficjalnych kanałach społecznościowych oraz na kampanii mediowej. Na fanów Angeliki czeka wiele ciekawych konkursów związanych z aktywacją linii hi choco&latte.
Zobacz również
Za działania komunikacyjne marki odpowiada agencja Tailor Made PR. Działania komunikacyjne w kanałach cyfrowych oraz na oficjalnych kanałach marki prowadzi team hi hybrid. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MediaConcept.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]