Każdy Klient, który zrobi jednorazowe zakupy w okresie trwania Programu Lojalnościowego za min. 20zł otrzymuje 1 punkt bonusowy (40zł = 2 punkty, 60zł = 3 punkty etc.). Karta z 10 zebranymi punktami upoważnia Klienta do zakupu 1 szt. wybranego naczynia w promocyjnej cenie z atrakcyjnym rabatem. Chcemy, aby wzrosła średnia wartość koszyka, a lojalność nagradzamy podwójnie. Dla Klientów biorących udział w akcji wybrane produkty gazetowe oferujemy po bardzo okazyjnej cenie.
Akcja promowana jest na WWW, FB oraz poprzez ulotki, plakaty, wobblery, telebimy i radio w sklepach Chaty Polskiej.
Zobacz również
Szklane naczynia wielofunkcyjne z opatentowanym zamknięciem firmy Lock & Lock to gwarancja trwałego przechowywania, bezpiecznego pieczenia* i zamrażania.
![Concordia Design „Tabu polskiego leadershipu”: liderzy i liderki doświadczają wypalenia zawodowego i samotności [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/raport-tabu-concordia-design-142x0-c-default.jpg)
Concordia Design „Tabu polskiego leadershipu”: liderzy i liderki doświadczają wypalenia zawodowego i samotności [RAPORT]