Lokalne centra Warszawy, czyli jak dotrzeć do 60% Mazowsza

Lokalne centra Warszawy, czyli jak dotrzeć do 60% Mazowsza
Spółka Warexpo uruchomiła sprzedaż powierzchni CLP na wiatach przystankowych, zlokalizowanych we wszystkich dzielnicach Warszawy. Tym samym staje się trzecim podmiotem, który na stołecznym rynku posiada ten typ nośnika. Ofertę Warexpo wyróżnia unikalny miks lokalizacji, umożliwiający dotarcie do 60% mieszkańców Mazowsza.
O autorze
2 min czytania 2024-02-27

Mapa paneli CLP Warexpo zapewnia dotarcie do miejsc, w których reklama zewnętrzna w takiej formie dotychczas nie była obecna. Komunikacja marketingowa lokowana blisko domu odbiorcy, może być bardzo skuteczna i efektywna. Dlaczego?

Centra lokalne i dzielnicowe, w których sąsiedztwie zlokalizowane są wiaty przystankowe Warexpo, odgrywają ważną rolę w życiu mieszkańców miasta. Wiele osób na co dzień funkcjonuje w lokalnej społeczności, nie podróżując do centrum Warszawy. Dlatego umiejscowienie powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych ma szczególne znaczenie. Po pierwsze, są one naturalnym punktem skupienia lokalnej społeczności. Po drugie informacje i reklamy umożliwiają dotarcie do zróżnicowanej grupy odbiorców, którzy żyją i funkcjonują głównie na terenie swojej dzielnicy czy osiedla. Ponadto niektóre centra lokalne pełnią funkcję hubów przesiadkowych łączących różne środki transportu publicznego. To jednocześnie strategiczne miejsca, szczególnie na obszarach o mniejszej gęstości zabudowy, gdzie mogą być jednym z niewielu punktów kontaktu z reklamą zewnętrzną. To zdecydowanie zwiększa efektywność komunikatu.

Mazowsze jest jednym z najbardziej zaludnionych regionów w Polsce, potencjał dotarcia do 60% mieszkańców tego obszaru jest niezwykle obiecujący dla reklamodawców. Warto w tym miejscu przywołać badanie Kantar dla m.st. Warszawy z października 2021 roku, w którym aż 22,6% mieszkańców odpowiedziało, że odwiedza centrum jedynie 3 lub 4 razy w miesiącu. Warto również zwrócić uwagę na inny aspekt mobilności mieszkańców stolicy. Mieszkańcy niektórych dzielnic niezwykle rzadko odwiedzają centrum miasta. W przypadku Wilanowa – 22 9%, Ursynowa – 20,1%, Ursusa – 23,5%, Pragi Północ – 38,6% mieszkańców odwiedza centrum raz w miesiącu.

fot. Materiały prasowe Warexpo

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biorąc pod uwagę zmieniające się trendy w reklamie zewnętrznej i większy nacisk na personalizację przekazu marketingowego, kierowanie go lokalnie do odbiorców w miejscu, gdzie spędzają najwięcej czasu, stanowi odpowiedź na te wyzwania.

Powierzchnie CLP na wiatach przystankowych przynoszą także korzyści społeczne, ponieważ są najbardziej demokratycznym kanałem dotarcia do odbiorcy. Od momentu powierzenia spółce tego zadania przez Miasto st. Warszawę, spółka zrealizowała już kilkanaście kampanii out of home z wykorzystaniem tego nośnika. Komunikacja dotycząca przeciwdziałania przemocy, działania profrekwencyjne, proekologiczne, czy związane z bezpieczeństwem pojawiły się we wszystkich dzielnicach Warszawy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. Materiały prasowe Warexpo

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nośniki reklamowe na wiatach przystankowych są poszerzeniem istniejącej sieci Warexpo w Warszawie. W ofercie firmy znajdują się nowoczesne, oświetlone słupy reklamowe w sercu miasta oraz wzdłuż głównych arterii, ekskluzywna sieć DOOH z ekranami LED na skrzyżowaniach linii metra oraz cyfrowe ekrany informacyjne na Krakowskim Przedmieściu. Dodatkowo firma oferuje miejsca reklamowe w warszawskich tramwajach. Nowość ofercie Spółki wzmacnia wartość całej sieci reklamowej będącej w jej dyspozycji. Rozpoczęcie komercyjnej sprzedaży powierzchni na tego typu nośnikach jest pierwszą odsłoną systematycznego powiększania przez Warexpo ich ilości w 2024 roku. Do końca roku spółka planuje rozszerzenie oferty o kolejne kilkaset powierzchni.

Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z Warexpo.