W drugiej połowie roku konsumenci zobaczą kolejną odsłonę zabawnego spotu reklamowego marki. W tym czasie będą też trwały intensywne działania w kanałach digital ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Strategię komunikacji i kreację w kanałach ATL oraz digital stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania potrwa do września.
Zobacz również
Piwo Łomża jest jedną z wizytówek miasta i regionu, z czego łomżyński browar jest niezwykle dumny. Chcąc jak najlepiej reprezentować miasto i lokalną społeczność, łomżyńscy piwowarzy stoją na straży najwyższej jakości warzonego piwa. W swoich reklamach marka składa odważną deklarację – nawet gdyby w Łomży miały miejsce najbardziej niezwykłe rzeczy, to i tak piwo będzie wciąż tym, z czego miasto słynie. Choć obietnica marki jest jak najbardziej poważna, reklamy są zrobione w tonie absurdalnego humoru. W pierwszym spocie reklamowym marka opowiada o tym, że nawet gdyby to Łomża, a nie Hollywood była światową stolicą kina, to i tak miasto byłoby najbardziej znane ze swojego piwa. Bo jest aż tak dobre.
Pomimo że łomżyński browar produkuje wiele gatunków piw, Łomża w nowych reklamach promuje swój sztandarowy produkt Łomża Jasne – klasyczny lager warzony według tradycyjnej receptury wykorzystującej tylko trzy składniki – wodę, słód i chmiel.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]