L’Oréal Polska dołącza do klientów K2 Search

Agencja K2 Search, wchodząca w skład K2 Media, wygrała przetarg na obsługę marek L’Oréal Polska w obszarze szeroko rozumianych działań w wyszukiwarkach. K2 Search będzie prowadził działania w SEM, SEO oraz będzie realizował strategię Content Marketingu.
O autorze
1 min czytania 2015-01-12

Współpraca pomiędzy firmami rozpocznie się w styczniu 2015 roku i planowana jest na rok.

K2 Search poprowadzi działania promocyjno-sprzedażowe dla wszystkich marek z portfolio L’Oréal Polska, w tym: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Mixa, Vichy, La Roche-Posay, L’Oréal Profesionnal, Kerastase, Matrix.

„Oferta złożona przez zespół K2 Media wyróżniała się pogłębioną merytoryką dotyczącą obecności marek w wyszukiwarkach, jak również podkreśliła dużą wiedzę analityczną zespołu. Fakty te zadecydowały o wygranej K2 Media”. – komentuje Kaja Dominas, Digital Manager, Dywizja Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oreal Polska.

„Współpraca z L’Oréal Paris zapowiada się jako jeden z ciekawszych projektów w 2015 roku. W naszej propozycji kładliśmy duży nacisk na synergię pomiędzy PPC i SEO oraz mądre wykorzystanie szeroko rozumianych treści, które mają być narzędziem nie tylko w służbie SEO, ale również w poszerzeniu grupy klientów. Całość działań została spięta analityką, która umożliwiła efektywny model rozliczania”. – komentuje Przemysław Cyluk, Dyrektor Mediów K2 Search.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

K2 Media i K2 Search są spółkami reprezentującymi kompetencje mediowe w Grupie K2.

Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, PKO BP, Nutricia, PLAY, PZU.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się