TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia

„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia
L’Oreal Paris i McCann Paris przygotowały kampanię „Worth It Resume”, w ramach której kobiety dzielą się historiami o niepowodzeniach, których doświadczyły w ciągu swojego życia. W kampanii podkreślono, że niepowodzenia są kluczowym elementem udanej kariery. Akcję wsparły znane aktorki i liderki biznesu.
O autorze
2 min czytania 2024-04-10

​​Badania przeprowadzone przez KPMG pokazują, że 81% kobiet czuje większą presję przed poniesieniem porażki niż mężczyźni. Między innymi dlatego marka L’Oreal Paris postanowiła przygotować kampanię „Worth It Resume”, w której zachęca kobiety do dzielenia się historiami o niepowodzeniach. Życiowe potknięcia zostały przedstawione jako kluczowy element udanej kariery.

W kampanii wzięły udział znane kobiety, m.in. Eva Longoria, Andie MacDowell, Helen Mirren, Jane Fonda, Aja Naomi King, Kate Winslet. Do akcji dołączyły również kobiety-liderki, takie jak Reshma Saujani (dyrektor generalna Girls Who Code), Michelle Wong (dyrektor ds. marketingu Sprinkles) oraz liderki z McCann Worldgroup, w tym Singleton Beato (dyrektor ds. różnorodności, kapitału i włączenia społecznego) oraz Michelle Tang (dyrektor ds. globalnego wzrostu).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

for. roastbrief.us

W kampanii wykorzystano platformę LinkedIn, na której gwiazdy dzielą się swoimi „życiorysami”. Nie chwalą się tam jednak największymi osiągnięciami, ale wypełniają swoje profile niepowodzeniami, które doprowadziły ich do miejsca, w którym są dzisiaj, zachęcając wszystkich do zaakceptowania własnych porażek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Chcemy zmienić narrację na temat niepowodzeń, szczególnie w miejscu pracy, dlatego LinkedIn był idealną platformą dla tej kampanii. Bez względu na to, czy wygrywasz, czy przegrywasz, jesteś tego wart, a to, co kiedyś uważałeś za swoją najgorszą porażkę, może w rzeczywistości doprowadzić cię do największej wygranej – powiedziała Charlotte Franceries, prezes i globalny lider biznesowy L’Oréal w McCann Paris.

– Jestem dumna, że ​​mogę współpracować z L’Oréal Paris, aby pomóc kobietom podejmować ryzyko i realizować swoje cele bez obawy, że porażka je powstrzyma. Jako kobieta doświadczyłam ogromnego poczucia presji bycia perfekcyjną, ale odkryłam, że trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i przyzwyczaić się do pokonania kilku przeszkód na drodze do sukcesu. Mam nadzieję, że dzieląc się własnymi niepowodzeniami w „Worth It Resume” pomogę kobietom na całym świecie na nowo zdefiniować ich postrzeganie „sukcesu”, inspirując je do świętowania niepowodzeń, porażek i zmagań, które ostatecznie mogą doprowadzić je do osiągnięć – powiedziała aktorka i reżyserka Eva Longoria.

– Od ponad pół wieku L’Oréal Paris nieprzerwanie angażuje się w przełamywanie barier, które uniemożliwiają kobietom podkreślanie własnej wartości. Zainspirowany kultowym sloganem marki „Ponieważ jestem tego wart”, którego misją jest cenienie pewności siebie i dawanie każdej kobiecie mocy do wyrażania swojej wartości, „Worth It Resume” ma na celu stworzenie nowej definicji sukcesu. To naprawdę hołd dla wyzwań, przed którymi stoimy wszyscy, a które tak naprawdę są odskocznią do sukcesu – powiedziała Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President L’Oréal Paris.

Za kampanię odpowiada agencja McCann Paris.

PS Bolt rozpoczął międzynarodową kampanię, łamiącą stereotypy kobiet za kierownicą

Bolt ogłosił inwestycję w wysokości 2.5 miliona euro, w celu wsparcia kobiet chcących rozpocząć pracę jako kierowca. Okazuje się, że zawód kierowcy nadal jest postrzegany jako typowo męski – aż 25% badanych kobiet nawet nie rozważała podjęcia się takiej pracy.

PS2 Mullen Lowe tworzy bank zdjęć, który ma uwolnić sztuczną inteligencję od stereotypów związanych z płcią

W kampanii „Fixing the bAIs” Mullen Lowe zachęca do naprawiania sztucznej inteligencji, czyli zwalczania stereotypów na temat płci i ról przypisywanych kobietom oraz mężczyznom.