Agencja będzie odpowiedzialna, między innymi, za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacyjnej spółki. Do zadań LoveBrands Relations będzie należało budowanie i umacnianie wizerunku RED Real Estate Development w zakresie media relations, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz działań prowadzonych w mediach społecznościowych.
Cieszymy się, że możemy przyczynić się do promowania wizerunku firmy deweloperskiej z bogatym doświadczeniem na polskim rynku, takiej jak RED Real Estate Development. Jesteśmy przekonani, że praca naszego zespołu przyniesie wymierne rezultaty – mówi prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska.
Zobacz również
Firma deweloperska RED Real Estate Development odnajduje interesujące lokalizacje i bierze aktywny udział w odkrywaniu ich uroków. Do tej pory wybudowała w Polsce ponad 1 000 nowoczesnych mieszkań, loftów i apartamentów oraz blisko 14 tys. mkw. powierzchni usługowych. W warszawskiej dzielnicy Ursus deweloper realizuje dwa budynki osiedla Alpha Park (182 mieszkania), a we Wrocławiu ostatni etap ekskluzywnego osiedla Nowa Papiernia (171 soft loftów i apartamentów). Budowa trzeciego etapu osiedla Red Park w Poznaniu (137 mieszkań) zaplanowana jest na III kwartał 2017 roku.